کد خبر : 4273
دیدگاه‌ها برای آغاز عملیات ماسه ریزی زمین های ورزشی پارک شهدای گمنام سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1393 - 18:15
-

آغاز عملیات ماسه ریزی زمین های ورزشی پارک شهدای گمنام سبزوار

سبزواریان.کام: مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری سبزوار از آغاز عملیات ماسه ریزی حدود ۵ هزار تن ماسه بادی جهت ایجاد زمین فوتسال و والیبال ساحلی در پارک شهدای گمنام سبزوار خبر داد. به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، مجید استیری با اعلام این خبر گفت: ایجاد زمین فوتسال و والیبال ساحلی در

سبزواریان.کام: مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری سبزوار از آغاز عملیات ماسه ریزی حدود ۵ هزار تن ماسه بادی جهت ایجاد زمین فوتسال و والیبال ساحلی در پارک شهدای گمنام سبزوار خبر داد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، مجید استیری با اعلام این خبر گفت: ایجاد زمین فوتسال و والیبال ساحلی در این پارک از اقداماتی است که با هدف افزایش سرانه ورزشی، توسعه ورزش همگانی، ایجاد نشاط در بین جوانان و پر کردن اوقات فراغت شهروندان در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی با تاکید به فراهم آوردن بسترهای ورزشی، تفریحی و فرهنگی اظهار داشت: تحقق این مهم نیاز به تدوین برنامه های اجرایی مناسب و نگاه ویژه مسئولان و مدیران شهری دارد.

استیری نگاه مثبت مدیریت شهری به ایجاد اماکن فرهنگی و ورزشی در سبزوار را یادآور شد و افزود: این رویکرد مدیریتی، نقش بسزایی در توسعه و گسترش سرانه های ورزشی و تفریحی در سطح شهر دارد.

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری سبزوار گفت: رسیدن به جایگاه مطلوب در خصوص سرانه های مختلف شهری اعم از خدماتی، فضای سبز، فرهنگی و ورزشی موجب انتفاع شهر و رضایتمندی شهروندان می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.