کد خبر : 3957
دیدگاه‌ها برای ائمه ی جماعات باید الگوی نمونه ای برای دانش آموزان باشند بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آذر 1393 - 0:11
-

ائمه ی جماعات باید الگوی نمونه ای برای دانش آموزان باشند

سبزواریان.کام: دومین کارگاه آموزشی ائمه ی جماعات مدارس برگزار شد. کارشناس مسؤول نماز، قرآن و عترت مدیریت آموزش و پرورش سبزوار گفت: در جلسه ای که به دعوت مدیریت حوزه ی علمیه ی نرجس(س) و کارشناسی نماز، قرآن و عترت برگزار شد؛ بیش از۸۰نفر از ائمه ی جماعات روحانی مدارس حضور یافتند. حسین رجبی افزود:

sabedu-namaz01سبزواریان.کام: دومین کارگاه آموزشی ائمه ی جماعات مدارس برگزار شد.

کارشناس مسؤول نماز، قرآن و عترت مدیریت آموزش و پرورش سبزوار گفت: در جلسه ای که به دعوت مدیریت حوزه ی علمیه ی نرجس(س) و کارشناسی نماز، قرآن و عترت برگزار شد؛ بیش از۸۰نفر از ائمه ی جماعات روحانی مدارس حضور یافتند.

حسین رجبی افزود: این جلسه با محوریت دو موضوع چگونگی ارزیابی ائمه ی جماعات و سطح بندی آن ها برگزار گردید.

وی ادامه داد: با همکاری مدیریت حوزه ی علمیه، سطح بندی ائمه ی جماعات مدارس در سال جدید انجام شده است.

وی یکی از برنامه های ارزیابی را بازدید از نماز جماعت مدارس عنوان کرد و گفت: همکاری حوزه ی علمیه بعد از ارزشیابی، افراد برتر را مشخص می کند و تجلیل از زحمات آن ها مد نظر خواهد بود.

این مسؤول با اشاره به تشکیل گروه های ۸ نفره ی ائمه ی جماعات گفت: سرگروه های این گروه ها مشکلات و موانع سر راه گسترش فرهنگ نماز و عترت را بررسی کرده و در راه مرتفع کردن این موانع اقدام عملی خواهند داشت.

مدیریت حوزه ی علمیه ی نرجس(س) نیز در این جلسه گفت: ائمه ی جماعات باید الگوی نمونه ای برای دانش آموزان باشند.

خانم کاشکی ادامه داد: بعضی از کارهای عادی که افراد معمولی انجام می دهند را ما نمی توانیم انجام دهیم چرا که به چشم یک روحانی به ما نگاه می کنند.

وی افزود: در دبیرخانه ی همکاری های حوزه ی علمیه و آموزش و پرورش تفاهم نامه ای امضاء شده تا در بحث گفتمان های دینی از مبلغ های برجسته استفاده شود.

وی با اشاره به عدم حضور خواهران طلبه در مراکز شبانه روزی گفت: متأسفانه در برخی از خوابگاه های مدارس شبانه روزی دخترانه، طلبه ای مستقر نشده است تا با برگزاری کلاس های معرفتی در اوقات فراغت و جوابگویی به شبهات دانش آموزان، نیاز آنان برطرف شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.