کد خبر : 3503
دیدگاه‌ها برای ارائه طرح آیین نامه مسکن مشارکتی به شورای اسلامی شهر بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آبان 1393 - 20:18
-

ارائه طرح آیین نامه مسکن مشارکتی به شورای اسلامی شهر

سبزواریان.کام: شهردار سبزوار از ارائه طرح آیین نامه مسکن مشارکتی به شورای اسلامی شهر برای تصویب خبر داد. به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، دکتر محمد علی طالبی با اعلام خبر فوق افزود: ما مخالف ساخت و ساز نیستیم بلکه معتقدیم اقتصاد مسکن، اقتصاد مهمی است که گردش آن تسهیل امور را به

shahrdari-ravabetomomi02سبزواریان.کام: شهردار سبزوار از ارائه طرح آیین نامه مسکن مشارکتی به شورای اسلامی شهر برای تصویب خبر داد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، دکتر محمد علی طالبی با اعلام خبر فوق افزود: ما مخالف ساخت و ساز نیستیم بلکه معتقدیم اقتصاد مسکن، اقتصاد مهمی است که گردش آن تسهیل امور را به همراه دارد.

وی اظهار کرد: سیاست شورای شهر و شهرداری است که به جد مسکن مشارکتی و اقتصاد آن را رونق بخشیده و پس از خروج رکود ملی، در سال اینده شاهد ساخت و سازهای استاندارد در سطح شهر باشیم.

شهردار سبزوار در ادامه با بیان اینکه سبزوار بزودی شهر سرمایه گذاری می شود، تصریح کرد: سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در صف و در راه این شهر هستند.

وی به آغاز عملیات اجرایی بافت امیریه در سطح ۹ هکتار و اتصال حرم امامزاده شعیب به کمربندی اشاره کرد و گفت: در فاز نخست ۹ هکتار از طرح ۲۵ هکتاری طرح اتصال امامزاده شعیب به کمربند جنوب شهر از چندی پیش آغاز شده است.

دکتر طالبی به بزرگترین پروژه شهری یعنی آغاز عملیات اجرایی بلوار هشت بهشت و کمربند شرق اشاره کرد و گفت: با احرای این طرح ۱۲۰ هکتاری تا پایان سال شاهد چهره ای متفاوت خواهیم بود.

شهردار سبزوار همچنین اظهار کرد: مقدمات عملیات اجرایی باغ بازار سبزوار به عنوان یک مرکز تجاری و تفریحی در مرکز شهر انجام و کار بزودی اغاز می شود.

وی به رفع مشکلات حقوقی دو طرح ۲۴ متری انقلاب و ارامش در خیابان عطاملک هم اشاره کرد و افزود: موانع این دو پروژه شهری برطرف و کار با سرعت در حال انجام است.

شهردار سبزوار با اظهار اینکه ۱۰ پروژه بزرگ و ۶۰ طرح متوسط در سطح شهر کلید خورده است، خاطرنشان کرد: انجام این مهم، با قدرت نظر کارشناسان، همراهی و همدلی مدیریت شهری به ثمر خواهد نشست.

دکتر طالبی طرح های ۴۰ متری دوم، ترمینال، پارک موتوری، باغ پرندگان، باغ گل ها …. را از دیگر اقدامات در دستور کار شهرداری سبزوار برشمرد و افزود: دیگر وقت آن فرا رسیده که ارام ارام فضای تبلیغات گسترده در این خصوص آغاز شود.

شهردار سبزوار گفت: اگر سرمایه های شهری، فکری، برنامه ای، مالی شعباتش تبدیل به رودخانه شود این رودخانه ارام دارای تلاطم و برکات زیادی می شود.

وی گفت: در سه سال آینده ۲۵ پروژه بزرگ و ۷۰ طرح متوسط انجام می شود که سهم بسزایی در اشتغال این شهر که به نحوی نیاز فوری شهر و رنج مسئولان شهری محسوب می شود خواهد داشت.

وی ابراز امیدواری کرد با وفاق، همدلی و همراهی همه مدیریت شهری کارهای زیربنایی و عمرانی سبزوار برای اعتلای این کهن شهر هر چه سریعتر به منحصه ظهور بنشیند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.