کد خبر : 9581
دیدگاه‌ها برای اشتغال خانگی در زمره مشاغل کم هزینه و بهره زیاد است بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 شهریور 1394 - 19:11
-

اشتغال خانگی در زمره مشاغل کم هزینه و بهره زیاد است

سبزواریان: معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به رفع مشکلات بیکاری جوانان دارد و بیکاری را دشمن داخلی خود می داند. احمد برادران در مراسم افتتاح نمایشگاه توانمندیهای هنرجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار افزود: دولت یازدهم در صدد رفع مشکل بیکاری بوده و

baradaran2سبزواریان: معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به رفع مشکلات بیکاری جوانان دارد و بیکاری را دشمن داخلی خود می داند.

احمد برادران در مراسم افتتاح نمایشگاه توانمندیهای هنرجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار افزود: دولت یازدهم در صدد رفع مشکل بیکاری بوده و در جهت اشتغالزایی و خودکفایی داخلی بر محور اقتصاد مقاومتی حرکت می کند.

وی با بیان اینکه اشتغال بانوان در کنار خانواده، ابتکار خوبی است که هم آسیبهای اجتماعی کمتری دارد و هم به بانوان این امکان را می دهد که به وظیفه اصلی خود در فراهم نمودن بستر آرامش برای تربیت اسلامی فرزندانشان بپردازند افزود : اشتغال خانگی در زمره مشاغلی است که با هزینه کم، بهره زیاد دارد.

برادران با اشاره به حمایت از کارآموزان آموزش دیده ادامه داد : کارآموزان پس از کسب مهارتهای لازم از مزایای تسهیلات مشاغل خانگی به صورت قرض الحسنه بهره مند خواهند شد.

رییس آموزشکده فنی و حرفه ای دخترانه بقیه الله سبزوار نیز در این مراسم یادآور شد : این نمایشگاه با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و جمعی از مسوولان این شهرستان با هدف مهارت آموزی و اشتغالزایی برگزار شده است.

اعظم جمشیدی تصریح کرد : افزایش آگاهی و مهارتهای تخصصی مددجویان، اشتغال و کمک به معیشت و تحکیم بنیان خانواده از اهداف دیگر این نمایشگاه می باشد.

وی اظهار داشت : در این زمینه یک دوره آموزشی با همکاری کمیته امداد به مدت ۲۴ روز در رشته های بافت عروسک های تزیینی، پیکر تراشی، چادردوزی و دوخت مانتو و مقنعه در این آموزشکده در حال برگزاری است که ۴۷ مددجوی این نهاد در این دوره شرکت دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.