کد خبر : 2186
دیدگاه‌ها برای افتتاح ۳۰ شهریار محله تا پایان امسال در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 شهریور 1393 - 10:55
-

افتتاح ۳۰ شهریار محله تا پایان امسال در سبزوار

سبزواریان.کام: شهردار سبزوار از افتتاح بیش از ۳۰ شهریار محله تا پایان امسال در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس، محمد علی طالبی شامگاه یکشنبه در مراسم افتتاح نخستین شهریار محله در منطقه کلاته سیفر این شهرستان با بیان اینکه مشارکت‌های مردمی سبب همدلی و همبستگی بین مردم و مسئولان و تسهیل شدن

سبزواریان.کام: شهردار سبزوار از افتتاح بیش از ۳۰ شهریار محله تا پایان امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد علی طالبی شامگاه یکشنبه در مراسم افتتاح نخستین شهریار محله در منطقه کلاته سیفر این شهرستان با بیان اینکه مشارکت‌های مردمی سبب همدلی و همبستگی بین مردم و مسئولان و تسهیل شدن روند فعالیت‌های حوزه مدیریت شهری می‌شود، اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در شهرداری سعی شده تا هرآنچه که مربوط به درآمدهای محله‌هاست با نظر اعضای انجمن و شهریار محله صرف آبادانی و توسعه همان محله‌ها شود.

وی با بیان اینکه شهرداری نیز از درآمدهای خود درصدی را در قالب طرح‌های پیشنهادی به محله‌ها اختصاص می‌دهد، افزود: در بودجه سال آینده شهرداری سبزوار علاوه بر اختصاص اعتبارات به محله‌ها، اختصاص اعتبارات برای توسعه محلات نیز در بودجه دیده می‌شود.

طالبی بابیان اینکه در هفته دولت بیش از هفت شهریار محله افتتاح می‌شود، افزود: تا پایان امسال این تعداد به ۳۰ شهریار محله می‌رسد.

شهردار سبزوار با بیان اینکه شهریارهای هر محله همکاران ما در حوزه شهری هستند، افزود: انتظار ما از مجموعه فرمانداری و مدیریت سیاسی شهرستان این است که این عزیزان را به مدیران اجرایی شهری معرفی کند تا آنها نیز بتوانند با همکاری ادارات مشکلاتشان را حل کنند.

در ادامه این مراسم فرماندار سبزوار نیز با بیان اینکه مشارکت مردم در انجام امورات مهم شهر، استان و کشور در حقیقت کمک به دولت در این زمینه‌هاست، گفت: دولت منابع محدودی در اجرای پروژه‌ها، ارائه خدمات به مردم و رسیدگی به نیازهای مهم کشور دارد و مشارکت مردمی می‌تواند زمینه‌ساز توسعه کشور در حوزه‌های مختلف شود.

احمد برادران با بیان اینکه نظام اسلامی خدمات شایسته ای را در طول ۳۵ سال انقلاب اسلامی به مردم داشته است افزود: در این مدت با وجود تحریم ها و کارشکنی های کشورهای استکباری خوشبختانه نظام اسلامی پیشرفت های چشمگیر و خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان، اقتصاد، خدمات، آموزش عالی و… از ابتدای استقرار خود تلاش های فراوانی را کرده است تصریح کرد:خوشبختانه امروز جمهوری اسلامی ایران در سطح جهانی و منطقه دارای جایگاه ویژه و ارزشمندی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان سبزوار با اشاره به اینکه متاسفانه به دلیل بی‌تدبیری گذشتگان سالانه یک قطعنامه علیه ملت ایران و کشور وضع و پروژه ایران هراسی کشورهای غربی نیز روز به روز در حال گسترش بود ادامه داد: خوشبختانه به برکت دولت تدبیر و امید و تلاش‌های رئیس‌جمهور موفقیت‌های خوبی در حوزه مهار تورم، جذب سرمایه‌گذاران خارجی به کشور، واردات مواد مورد نیاز صنعتی و توسعه بهداشت و درمان را کسب کند.

وی با اشاره به رویکرد مدیریت سیاسی شهرستان نیز گفت: باوجود کمبودها و مشکلات موجود در شهرستان تلاش شده تا با استفاده از توانمندی‌های موجود بسترهای لازم برای توسعه شهرستان فراهم شود.

رئیس شورای تامین شهرستان سبزوار اجرای طرح شهریاران محله را از خدمات مثبت شهرداری به مردم دانست و افزود: ما نیز در حوزه شهری و مدیریت سیاسی شهرستان با همه امکانات از این عزیزان حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.