کد خبر : 12003
دیدگاه‌ها برای امحای ۵۰ مورد دیوار نویسی در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 بهمن 1394 - 18:35
-

امحای ۵۰ مورد دیوار نویسی در سبزوار

سبزواریان: مدیر اجرائیات شهرداری سبزوار از آغاز طرح پاک سازی دیوارهای شهر از آلودگی و دیوار نویسی خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، قاسم قاسمی با اعلام این خبر افزود: ساماندهی دیوارهای فضای شهری و خارج کردن آنان از این شکل زننده و زشت در دستور کار شهرداری قرار گرفته و طی دو

سبزواریان: مدیر اجرائیات شهرداری سبزوار از آغاز طرح پاک سازی دیوارهای شهر از آلودگی و دیوار نویسی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، قاسم قاسمی با اعلام این خبر افزود: ساماندهی دیوارهای فضای شهری و خارج کردن آنان از این شکل زننده و زشت در دستور کار شهرداری قرار گرفته و طی دو روز گذشته ۵۰ مورد دیوار نویسی در سبزوار امحا شده است.

وی اظهار داشت: در مدت مذکور خیابان های هویزه، مطهری، پاسداران، بوستان، نیستان و ۲۴ متری انقلاب از هر گونه دیوارنویسی پاکسازی شده و تا پایان هفته دیوارهای دیگر نقاط سطح شهر نیز امحا خواهد شد.

قاسمی در ادامه تصریح کرد: دیوار نویسی و تبلیغات روی دیوارهای شهر، علاوه بر صدمه زدن به اموال عمومی ، موجب تخریب سیمای شهری می شود.

او بیان کرد: تعداد زیادی از مردم از تبلیغات با اسپری روی دیوارها استفاده می‌کنند و با این اقدام چهره شهر را مخدوش کرده و نظم و زیبایی شهررا برهم می‌زنند.

مدیر اجرائیات شهرداری سبزوار خاطرنشان کرد: افراد متخلف بدون توجه به حقوق شهروندی نسبت به نصب تبلیغات خود بر روی دیوارهای سطح شهر اقدام می‌کنند که این کار بر اساس ماده ۹۲ قانون شهرداری‌ها تخلف محسوب شده و در این میان با آنان برخورد قانونی می‌شود.

وی با بیان اینکه صنف قالی شویان بیشترین تخلف را در بین دیگر صنوف دارند، گفت: افرادی که اقدام به این کار کنند برابر مصوبه شورای اسلامی شهر سبزوار، مشمول پرداخت هزینه پاک‌سازی می‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.