کد خبر : 10054
دیدگاه‌ها برای جمع‌آوری ۳۵۰ متکدی از سطح شهر سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 شهریور 1394 - 8:37
-

جمع‌آوری ۳۵۰ متکدی از سطح شهر سبزوار

سبزواریان: مدیر اجرائیات شهرداری سبزوار گفت: در هفت ماه گذشته، ۳۵۰ متکدی از سطح شهر سبزوار جمع آوری و ساماندهی شده اند. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، قاسم قاسمی تکدی گری را به عنوان یک پدیده ناهنجار اجتماعی شهرها دانست و افزود: حضور افراد متکدی در شهر علاوه بر اینکه ظاهر شهر را مخدوش

takaddiسبزواریان: مدیر اجرائیات شهرداری سبزوار گفت: در هفت ماه گذشته، ۳۵۰ متکدی از سطح شهر سبزوار جمع آوری و ساماندهی شده اند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، قاسم قاسمی تکدی گری را به عنوان یک پدیده ناهنجار اجتماعی شهرها دانست و افزود: حضور افراد متکدی در شهر علاوه بر اینکه ظاهر شهر را مخدوش می کند موجب بروز برخی آسیب های اجتماعی شده و امنیت روانی شهروندان را به مخاطره می اندازد.

وی افزود: در همین راستا واحد اجرائیات شهرداری سبزوار به منظور ساماندهی متکدیان و رفع هرگونه ناهنجاری ناشی از حضور این افراد در اماکن عمومی، تقاطع ها، پارک ها و معابر ، با ۴۵۰ بار گشت زنی در هفت ماه گذشته ۳۵۰ متکدی را از سطح شهر جمع آوری کرده است.

قاسمی تصریح کرد: ۲۰ درصد این افراد سبزواری و مابقی افراد از متکدیان غیر بومی و سیاه چادرها بوده اند.

مدیر اجرائیات شهرداری سبزوار گفت: شهروندان سبزواری می توانند در صورت مشاهده متکدی در سطح شهر با شماره تلفن های ۴۴۲۲۱۹۶۵ اتاق بی سیم شهرداری و ۴۴۲۳۳۷۳۴ موسسه حمایت از مستمندان سبزوار تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.