کد خبر : 13297
دیدگاه‌ها برای اهدا زمین برای توسعه ورزش در جوین بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مرداد 1396 - 20:12
-

اهدا زمین برای توسعه ورزش در جوین

سبزواریان: رئیس اداره ورزش و جوانان جوین گفت: زمینی به مساحت ۶ هکتار و ارزش سه میلیارد ریال از سوی فردی نیکوکار به منظور ساخت میدان اسبدوانی در اختیار این اداره قرار گرفت. هاشم یزدی در گفت و گو با ایرنا افزود: این زمین در ضلع شرقی پیست موتورسواری در ۲ کیلومتری شهر نقاب مرکز

سبزواریان: رئیس اداره ورزش و جوانان جوین گفت: زمینی به مساحت ۶ هکتار و ارزش سه میلیارد ریال از سوی فردی نیکوکار به منظور ساخت میدان اسبدوانی در اختیار این اداره قرار گرفت.

هاشم یزدی در گفت و گو با ایرنا افزود: این زمین در ضلع شرقی پیست موتورسواری در ۲ کیلومتری شهر نقاب مرکز شهرستان جوین قرار دارد. با تسطیح زمین، نصب علایم، امکانات و شاخصهای لازم با همکاری شهرداری جوین شرایط مطلوب برای استفاده ورزشکاران در این میدان فراهم می شود.

وی ادامه داد: شهرستان جوین استعدادهای مناسبی در رشته سوارکاری دارد لذا با راه اندازی این میدان امکان توسعه بیشتر این رشته ورزسی فراهم می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان جوین گفت: همزمان با دهه کرامت برنامه های تمرینی و کلاسهای آموزشی برای علاقمندان به رشته سوارکاری برگزار می شود.
هزار و ۲۰۰ ورزشکار در قالب ۲۲ هیات ورزشی در حوزه های حرفه ای، قهرمانی، بومی، محلی و همگانی در جوین فعالیت دارند. ۵۰ نفر از این ورزشکاران در سته سوارکاری فعالیت می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.