کد خبر : 1088
دیدگاه‌ها برای بازدید از کلاس های اوقات فراغت به طور مستمر ادامه دارد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 تیر 1393 - 4:44
-

بازدید از کلاس های اوقات فراغت به طور مستمر ادامه دارد

سبزواریان.کام: دبیر ستاد اوقات فراغت شهرستان سبزوار گفت: بازدید از کلاس های اوقات فراغت به طور مستمر ادامه دارد. حسین رجبی با بیان این مطلب گفت: پایگاه های اوقات فراغت در سال جاری توجه ویژه ای به کیفی کردن برنامه های خود داشته اند. وی در ادامه با اشاره به شروع کلاس ها از اول

rajabiسبزواریان.کام: دبیر ستاد اوقات فراغت شهرستان سبزوار گفت: بازدید از کلاس های اوقات فراغت به طور مستمر ادامه دارد.

حسین رجبی با بیان این مطلب گفت: پایگاه های اوقات فراغت در سال جاری توجه ویژه ای به کیفی کردن برنامه های خود داشته اند.

وی در ادامه با اشاره به شروع کلاس ها از اول تیرماه گفت: از ادارات درخواست کردیم تا مشخصات پایگاه ها و آدرس آن ها را به دبیرخانه اعلام نمایند تا اعضای کمیته ی ارزیابی بتوانند از پایگاه ها بازدید داشته باشند.

وی در خصوص ارزیابی پایگاه ها گفت : انشاء ا… از هفته ی آینده بازدیدها را شروع کرده و سعی خواهیم کرد ارزیابی به سه شکل صورت گیرد.

وی ادامه داد: انجام ارزیابی توسط خود فرد، دستگاه مربوطه و ناظر فرمانداری صورت می پذیرد که بر اساس نتیجه و جمع بندی آن ادارات رتبه بندی خواهندشد.

کارشناس مسؤول نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش سبزوار ادامه داد: در اولین جلسه ی ستاد؛ ۴کمیته ی فرهنگی، تربیت بدنی، فنی و حرفه ای و ارزیابی با مسؤولیت اداره ی ارشاداسلامی، اداره ی ورزش و جوانان، اداره ی فنی و حرفه ای و معاونت فرمانداری تشکیل شده است.

وی خاطر نشان کرد: مقرر گردیده ادارات با زیرمجموعه ی خود هر دو هفته یک جلسه تشکیل دهند وگزارش آن را به دبیرخانه ستاد ارسال نمایند.

وی آمار پایگاه های معرفی شده را ۳۱۴مورد اعلام کرد و گفت تاکنون تعداد۶۳۹۵۷ نفر جذب این پایگاه ها شده اند.

معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری نیز در این جلسه با تبریک ایام ماه مبارک رمضان گفت: غنی سازی اوقات فراغت جوانان یکی از مهم ترین برنامه هایی است که همه ی ما باید برای آن برنامه ریزی کرده و پیگیری نماییم.

مدرسی پور تصریح کرد: یقیناً ادارات متولی اوقات فراغت؛‌ در برنامه های خود بحث و بررسی نقاط ضعف و قوت پایگاه ها را در دستور کار قرار داده و در راستای تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف گا مهای موثری را بر می دارند.

مدرسی پور با تشکر از همه ی ادارات برای ارسال آمار جذب خود، از دیگر نهادها نیز خواست تا در اولین فرصت آمار تکمیلی خود را به دبیرخانه ارسال نمایند.

وی از همه ی اعضای ستاد اوقات فراغت خواست تا تمامی امکانات موجود در این خصوص را به کار بسته و همکاری لازم را با ستاد شهرستان به عمل آورند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.