کد خبر : 7188
دیدگاه‌ها برای بازگشت ۵۰ تن زباله از طبیعت به شهر سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 14 فروردین 1394 - 18:01
-

بازگشت ۵۰ تن زباله از طبیعت به شهر سبزوار

سبزواریان: قائم مقام و معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار گفت: در روز طبیعت روز سیزده بدر، با مشارکت شهروندان سبزواری ۵۰ تن زباله از طبیعت به شهر بازگردانده شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سید علی کوشکی با اعلام این مطلب افزود: در این روز ، سازمان پسماند شهرداری با شعار “آسمان آبی، زمین

سبزواریان: قائم مقام و معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار گفت: در روز طبیعت روز سیزده بدر، با مشارکت شهروندان سبزواری ۵۰ تن زباله از طبیعت به شهر بازگردانده شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سید علی کوشکی با اعلام این مطلب افزود: در این روز ، سازمان پسماند شهرداری با شعار “آسمان آبی، زمین پاک” اقدام به توزیع ۱۰ هزار بسته آموزش شهروندی شامل بروشور، اطلاع رسانی، کیسه زباله، چای طبیعی و دستکش در مبادی خروجی شهر با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیون ریال نمود.

وی با بیان اینکه در این طرح شهروندان سبزواری ۵۰ تن زباله خشک را جمع آوری و تحویل غرفه های بازیافت نمودند، اظهار داشت: شهروندان سبزواری با این اقدام علاوه بر مشارکت در حفظ محیط زیست در قرعه کشی جشنواره بازیافت در روز زمین پاک(دوم اردیبهشت ماه) نیز شرکت داده می شوند.

گفتنی است بسته های آموزش شهروندی در روز ۱۳ فروردین ماه از ساعت ۷ صبح در ایستگاه های موقت سازمان پسماند در محل های بلوار سربداران مقابل هتل کاملیا، بلوار دانشگاه مجاور پارک سلامت، انتهای بلوار شریعتی روبروی اداره راه و شهرسازی، انتهای راه دلقند و بلوار کشاورز، ابتدای جاده ششتمد و ابتدای محور روداب بین شهروندان توزیع شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.