کد خبر : 10863
دیدگاه‌ها برای با اقتدار مقابل سایپا پیروز شدیم بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 23 آبان 1394 - 10:56
-

با اقتدار مقابل سایپا پیروز شدیم

سبزواریان: سرمربی تیم والیبال ثامن‌الحجج(ع) سبزوار گفت: با اقتدار مقابل سایپا پیروز شدیم که امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. جبار قوچان‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص بازی تیمش مقابل سایپا عنوان کرد: بازی خوبی بود، در هر سه ست بازیکنانم در روی دفاع و دریافت عالی عمل کردند، تیم سایپا نیز برای پیروزی به

jabbar-ghochannejad01سبزواریان: سرمربی تیم والیبال ثامن‌الحجج(ع) سبزوار گفت: با اقتدار مقابل سایپا پیروز شدیم که امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

جبار قوچان‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص بازی تیمش مقابل سایپا عنوان کرد: بازی خوبی بود، در هر سه ست بازیکنانم در روی دفاع و دریافت عالی عمل کردند، تیم سایپا نیز برای پیروزی به میدان آمده بود، ولی خوشبختانه توانستیم با عملکرد خوب بازیکنان اولین پیروزیمان را مقابل تیم پرقدرت سایپا در تهران کسب کنیم.

وی ادامه داد: در طول هفته تمرینات خوبی در بخش دفاع و دریافت انجام داده‌ایم و همانطور که توانستیم با دفاع خوب در روی تور و دریافت بهتر در داخل زمین مقابل سایپا به پیروزی برسیم امیدواریم در بازی‌های پیش رو نتایج خوبی کسب کنیم.

قوچان‌نژاد درخصوص شرایط تیم نیز خاطرنشان کرد: با توجه به این پیروزی شرایط خوبی داریم، بیشتر مشکلاتمان که در دریافت بود را برطرف کردیم و تمام تلاشمان را برای بازی‌های آینده مقابل رقیبانمان انجام خواهیم داد، تیم در حال حاضر روند روبه رشد را تیم دنبال می‌کند که امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

روز یکشنبه نیز ثامن‌الحجج(ع) خراسان در سبزوار میزبان تیم گوهر کویر زاهدان خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.