کد خبر : 9500
دیدگاه‌ها برای جلسه ظریف با ثامنی‌ها و احتمال جذب مربی خارجی بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 - 20:06
-

جلسه ظریف با ثامنی‌ها و احتمال جذب مربی خارجی

سبزواریان: تیم والیبال ثامن‌الحجج سبزوار برای حضور در لیگ برتر به دنبال جذب یک مربی خارجی است. به گزارش فارس، تیم والیبال ثامن‌الحجج سبزوار امسال برای نخستین بار قرار است وارد لیگ برتر شود و مسئولان این تیم برای حضور قدرتمند خود از تمام ارگان‌ها و نفرات کمک می گیرند. ثامنی‌ها امروز با فرهاد ظریف،

farhad-zarif01سبزواریان: تیم والیبال ثامن‌الحجج سبزوار برای حضور در لیگ برتر به دنبال جذب یک مربی خارجی است.

به گزارش فارس، تیم والیبال ثامن‌الحجج سبزوار امسال برای نخستین بار قرار است وارد لیگ برتر شود و مسئولان این تیم برای حضور قدرتمند خود از تمام ارگان‌ها و نفرات کمک می گیرند.

ثامنی‌ها امروز با فرهاد ظریف، لیبروی سابق تیم ملی والیبال ایران جلسه‌ای را برگزار خواهند کرد تا از نظرات وی استفاده کنند. مسئولان ثامن پیش از این هم اعلام کرده بودند که از ظریف کمک خواهند گرفت و البته ملی‌پوش سابق والیبال ایران هم گفته بود که به عنوان مشاور به این باشگاه کمک خواهد کرد.

فرهاد ظریف گفت: احتمال اینکه برای بازی کردن در تیم ثامن با مسئولان این باشگاه به توافق برسم خیلی کم است و بیشتر به عنوان مشاور به آنها کمک خواهم کرد.

از طرفی شنیده می شود که ثامنی‌ها علاقمند به جذب مربی خارجی خوب هستند و برای این کار از فدراسیون والیبال هم کمک خواسته‌اند؛ البته فدراسیون هم از آنها خواسته تا درخواست خود را به صورت کتبی ارائه دهند تا اگر شرایط فراهم بود این باشگاه را راهنمایی کنند.

پیش از این گفته می‌شد که جبار قوچان‌نژاد که سال‌ها در والیبال استان خراسان فعالیت کرده است به عنوان سرمربی این تیم انتخاب خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.