کد خبر : 9528
دیدگاه‌ها برای مذاکره ثامنی‌ها با ۴ مربی برتر خارجی و تنها یک گزینه داخلی بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 8:28
-

مذاکره ثامنی‌ها با ۴ مربی برتر خارجی و تنها یک گزینه داخلی

سبزواریان: مسئولان باشگاه ثامن‌الحجج سبزوار برای هدایت تیم والیبال باشگاه خود به دنبال جذب یک مربی برتر خارجی هستند. به گزارش فارس، تیم والیبال ثامن‌الحجج سبزوار امسال برای نخستین بار قرار است وارد لیگ برتر شود و مسئولان این تیم برای حضور قدرتمند خود از تمام ارگان‌ها و نفرات کمک می‌گیرند. به گفته مسئولان این

volyball01سبزواریان: مسئولان باشگاه ثامن‌الحجج سبزوار برای هدایت تیم والیبال باشگاه خود به دنبال جذب یک مربی برتر خارجی هستند.

به گزارش فارس، تیم والیبال ثامن‌الحجج سبزوار امسال برای نخستین بار قرار است وارد لیگ برتر شود و مسئولان این تیم برای حضور قدرتمند خود از تمام ارگان‌ها و نفرات کمک می‌گیرند.

به گفته مسئولان این باشگاه مذاکرات با ۴ مربی برتر خارجی آغاز شده است که اگر توافق با یکی از آنها حاضل شود، جبار قوچان‌نژاد به عنوان مدیر فنی یا مربی در کنار وی حاضر خواهد بود. در حال حاضر جبار قوچان‌نژاد در باشگاه ثامن مستقر شده و کارش را برای مذاکره با بازیکنان و جذب آنها آغاز کرده است.

در حالی که شنیده می‌شود مائورو بروتو، سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایتالیا یکی از گزینه‌های هدایت تیم ثامن‌الحجج است، هادی رضایی مدیر تیم‌های والیبال این باشگاه اظهار داشت: نمی خواهم نام هیچ مربی را مطرح کنم، اما می‌گویم که با ۴ مربی برتر خارجی مذاکره کرده‌ایم و قوچان‌نژاد هم تنها گزینه داخلی‌مان است.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ادامه داد: با سعید معروف بر خلاف برخی خبرهای منتشر شده مذاکره‌ای نکرده‌ایم، اما اگر شرایط فراهم باشد کاملاً استقبال می‌کنیم که وی به مشهد بیاید. ما مشکل مالی نداریم، اما سعی می‌کنیم شرایط را کنترل کنیم. نباید بازار نقل و انتقالات والیبال مانند بادکنک شود و البته بازیکنان هم باید فکر سال آینده خود را هم بکنند. با فرهاد ظریف هم دوست هستم و ای مشاوره خواهم گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.