کد خبر : 3961
دیدگاه‌ها برای برگزاری نمایشگاه توانمندی های رسانه ای در سبزوار یک ضرورت است بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آذر 1393 - 2:33
-

برگزاری نمایشگاه توانمندی های رسانه ای در سبزوار یک ضرورت است

سبزواریان.کام: معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان سبزوار گفت: برگزاری نمایشگاه توانمندی های رسانه ای  سبزوار یک ضرورت است . حسن پارسی پور در جلسه ی هم اندیشی برگزاری نمایشگاه توانمندی های رسانه ای سبزوار که با حضور نمایندگان آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرداری و شورای شهر سبزوار تشکیل شد با تأکید بر

parsipourسبزواریان.کام: معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان سبزوار گفت: برگزاری نمایشگاه توانمندی های رسانه ای  سبزوار یک ضرورت است .

حسن پارسی پور در جلسه ی هم اندیشی برگزاری نمایشگاه توانمندی های رسانه ای سبزوار که با حضور نمایندگان آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرداری و شورای شهر سبزوار تشکیل شد با تأکید بر این موضوع ادامه داد: کمک رسانه ها برای بیان مشکلات و تنگناها و استعدادها و پتانسیل شهرستان بر هیچ کس پوشیده نیست .

وی با اشاره به وضعیت مطلوب رسانه های مکتوب و مجازی در سبزوار ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه بایستی همراه با نوآوری و خلاقیت باشد.

وی با اشاره به حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه های جمعی شهرستانهای جوین، جغتای، داورزن و خوشاب در این نمایشگاه  خاطر نشان کرد: همگرایی و هم افزایی و همراهی در برگزاری این جشنواره مورد نظر است.

رئیس کمسیون فرهنگی شورای شهر سبزوار نیز در این جلسه با اشاره به مصوبه ی شورای شهر گفت: نظر مساعد شهرداری و شورای شهر در برگزاری این جشنواره وجود دارد.

مهدی مقصودی با اشاره به قدمت بالای مکتوبات و نشریات اطلاع رسانی در سبزوار گفت:  قدمت رسانه ای مکتوب در سبزوار به دوران مشروطیت برمی گردد.

وی سبزوار را یک قطب خبری بعد از مشهد مقدس عنوان کرد و گفت: باید از این ظرفیت بزرگ به نفع شهرستان استفاده شود.

مقصودی با اشاره به نیاز شهرستان سبزوار به برگزاری نمایشگاه گفت: فراخوان برای حضور در این نمایشگاه بایستی با استفاده از ساز و کارهای قانونی انجام شود.

وی تصریح کرد: رسانه ای مکتوب و دیجیتال که از سوی اداره  ی فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت داشته باشند می توانند در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

مدیر فرهنگی و هنری شهرداری سبزوار نیز در سخنانی برگزاری این نمایشگاه را همزمان با ایام دهه فجر بیان کرد و گفت: همزمان با برگزاری این نمایشگاه کلاس های آموزش عکاسی خبری با حضور کارشناسان فن برگزار خواهد شد.

محمد اختریان مکان این نمایشگاه را کتابخانه ی ناوی عنوان کرد و گفت:  برگزاری کلاس های آموزش خبر برای روابط عمومی های ادارات نیز از دیگر برنامه های این نمایشگاه خواهد بود.

کارشناس فرهنگی و هنری  اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار نیز در سخنانی گفت: کسانی می توانند در این نمایشگاه حضور داشته باشند که مجوزهای لازم برای فعالیت رسانه ای داشته باشند.

محمد حسن خسروجردی ادامه داد: به همین منظور سایتی برای ثبت نام و تکمیل الکترونیکی اطلاعات صاحبان رسانه ها و سایت ها اعلام خواهد شد.

مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار نیز در سخنانی آموزش و پرورش را یک جامعه ی هدف ایده آل برای این نمایشگاه عنوان کرد و گفت:  اقدامات لازم برای حضور شایسته ی دانش آموزان انجام خواهد شد.

روح اله مهری ادامه داد: نمایشگاه توانمندی های رسانه ای سبزوار محیطی مناسب برای آشنایی و رشد دانش آموزان با رسانه و همکاری با آنان را فراهم خواهد آورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.