کد خبر : 10410
دیدگاه‌ها برای برگزاری مسابقه شعر «شورش در خلق عالم» در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 مهر 1394 - 19:26
-

برگزاری مسابقه شعر «شورش در خلق عالم» در سبزوار

سبزواریان: مسئول کتابخانه‌های عمومی سبزوار با اشاره به برگزاری مسابقه شعر «شورش در خلق عالم» همزمان با ماه محرم اظهار کرد: در این مسابقه باید شرکت‌کنندگان مسابقه، شعر عاشورایی را از کتاب ترکیب‌بند عاشورائی محتشم‌کاشانی حفظ کنند. زیبا باغانی، مسئول کتابخانه‌های عمومی سبزوار در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، با اشاره به برگزاری مسابقه شعر

emam-hosein1سبزواریان: مسئول کتابخانه‌های عمومی سبزوار با اشاره به برگزاری مسابقه شعر «شورش در خلق عالم» همزمان با ماه محرم اظهار کرد: در این مسابقه باید شرکت‌کنندگان مسابقه، شعر عاشورایی را از کتاب ترکیب‌بند عاشورائی محتشم‌کاشانی حفظ کنند.

زیبا باغانی، مسئول کتابخانه‌های عمومی سبزوار در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، با اشاره به برگزاری مسابقه شعر «شورش در خلق عالم» همزمان با ماه محرم اظهار کرد: در این مسابقه باید شرکت‌کنندگان مسابقه، شعر عاشورایی را از کتاب ترکیب‌بند عاشورائی محتشم‌کاشانی حفظ کنند.

باغانی با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند در دو بخش حفظ کامل ترکیب بند و یا نصف آن شرکت کنند، ابراز کرد: برای شرکت در مسابقه شرایط سنی وجود ندارد، لذا علاقه‌مندان برای تهیه کتاب مسابقه می‌توانند در سبزوار از کلیه کتابخانه‌های عمومی سطح شهر، مکتب ام ابیها(س) در ۲۴ متری انقلاب، کانون فرهنگی مساجد و مرکز فرهنگی حسینیه باقرالعلوم به تهیه آن بپردازند.

وی اظهار کرد: مرحله اول این مسابقات حضوری و کتبی، هفتم آبان‌ماه و مرحله دوم آن با حضور برگزیدگان مرحله اول مسابقات به صورت شفاهی و حضوری در بیست و هشتم آبان‌ماه امسال برگزار می‌شود.

مسئول کتابخانه‌های عمومی سبزوار تصریح کرد: جوایز نفرات ممتاز در حفظ ترکیب بند به ترتیب مقام‌ها، ۲۰۰ هزار تومان، ۱۵۰ هزار تومان و ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

وی اضافه کرد: برای دریافت آخرین اخبار و اطلاعات مسابقه و اطلاع از محل برگزاری آزمون، شرکت‌کنندگان می‌توانند به سایت کتابخانه‌های عمومی سبزوار مراجعه کنند.

یادآور می‌شود: مسابقه شعر «شورش در خلق عالم» با همکاری انجمن شعر و آئین مشکات وابسته به اداره کتابخانه‌‍‌های عمومی سبزوار، انجمن خیرین کتاب و کتابخانه ساز حکیم و جمعی از خیران سبزوار در این شهرستان برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.