کد خبر : 10278
دیدگاه‌ها برای معرفی آثار ارزنده کتاب در نخستین نشست کتابخوان سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 مهر 1394 - 19:21
-

معرفی آثار ارزنده کتاب در نخستین نشست کتابخوان سبزوار

سبزواریان: مسئول کتابخانه‌های عمومی سبزوار اظهار کرد: نویسندگان و علاقه‌مندان به کتاب می‌توانند با مطالعه و معرفی آثار و کتب ارزشمند به دیگران در بهبود نگرش مردم و کیفیت سبک زندگی آن‌ها مؤثر باشند. زیبا باغانی، مسئول کتابخانه‌های عمومی سبزوار در گفت‌وگو با ایکنا، با بیان اینکه نخستین نشست کتابخوان‌ها ۲۵ آبان‌ماه همزمان با هفته

ziba-baqani01سبزواریان: مسئول کتابخانه‌های عمومی سبزوار اظهار کرد: نویسندگان و علاقه‌مندان به کتاب می‌توانند با مطالعه و معرفی آثار و کتب ارزشمند به دیگران در بهبود نگرش مردم و کیفیت سبک زندگی آن‌ها مؤثر باشند.

زیبا باغانی، مسئول کتابخانه‌های عمومی سبزوار در گفت‌وگو با ایکنا، با بیان اینکه نخستین نشست کتابخوان‌ها ۲۵ آبان‌ماه همزمان با هفته کتاب در سبزوار برگزار می‌شود، گفت: ترویج کتابخوانی به عنوان یکی از رسالت‌های کتابخانه‌های عمومی به شمار می‌رود.

وی اظهار کرد: در این جلسه کتابداران، نویسندگان، فعالان رسانه و حوزه کتاب، اعضای کتابخانه‌های عمومی و سایر علاقه‌مندان به کتاب می‌توانند با مطالعه و معرفی آثار و کتب ارزشمند به دیگران در بهبود نگرش مردم و کیفیت سبک زندگی آن‌ها مؤثر باشند.

وی افزود: یکی از اهداف این کار ایجاد عادت به مطالعه در اقشار مختلف جامعه، اشتراک گذاری کتاب‌های خوانده شده، معرفی کتاب‌های مفید و کاربردی و آشنایی با شیوه‌های استاندارد معرفی کتاب است.

مسئول کتابخانه‌های عمومی سبزوار با اشاره به اینکه برای این مراسم از بین شرکت‌کنندگان ۱۲ نفر انتخاب می‌شوند که می‌توانند آثار خودشان و یا کتب برتر مطالعه شده را در هفت دقیقه برای دیگران بازگو کنند، از همه علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی دعوت کرد که برای معرفی کتاب مورد نظرشان از هم اکنون تا۱۰ آبان‌ماه در این نشست ثبت‌نام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.