کد خبر : 10519
دیدگاه‌ها برای توزیع نایلکس گیاهی در هیئات مذهبی سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 مهر 1394 - 19:47
-

توزیع نایلکس گیاهی در هیئات مذهبی سبزوار

سبزواریان: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار گفت: برای حفظ نظافت شهر در ایام سوگواری ماه محرم و صفر، هیئات مذهبی، تکایا و شهروندان سبزواری با پاکبانان خدوم این شهر همکاری های لازم را داشته باشند. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سعید رضا فصیحی افزود: همزمان با آغاز ماه محرم، خادمان پاکیزگی شهر سبزوار

سبزواریان: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار گفت: برای حفظ نظافت شهر در ایام سوگواری ماه محرم و صفر، هیئات مذهبی، تکایا و شهروندان سبزواری با پاکبانان خدوم این شهر همکاری های لازم را داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سعید رضا فصیحی افزود: همزمان با آغاز ماه محرم، خادمان پاکیزگی شهر سبزوار با توزیع نایلکس های گیاهی در بین هیئات مذهبی و تکایا مردم را به حفظ تنظیف شهری ترغیب می کنند.

وی داشتن شهری تمیز و زیبا را حق مسلم شهروندان بیان کرد و اظهار داشت: علیرغم عقاید پاکی که در ورای پخش نذورات وجود دارد متاسفانه بعضا پس از اتمام آن، شاهد آلودگی سطح معابر و خیابان‌ها با ظروف این نذورات هستیم که چهره نازیبایی را به شهر می دهد.

فصیحی با اشاره به اینکه انباشت زباله‌ها در شهر تجاوز به حقوق دیگران است، گفت: باید اقشار مختلف جامعه همان گونه که به مراسم‌ عزاداری اهمیت می‌دهند، در حفظ نظافت شهری نیز کوشا باشند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار با اشاره به اینکه شهر خوب یافتنی نیست بلکه ساختنی است، گفت: همانگونه که مردم به حفظ نظافت خانه خود اهمیت می‌دهند باید به همان‌ میزان نیز به پاکیزگی شهری اهمیت دهند تا شهری تمیز و به دور از آلودگی داشته باشیم.

او گفت: حدود ۱۲۰ نفر از خادمان پاکیزگی شهر سبزوار هر شب اقدام به توزیع نایلکس های گیاهی در بین هیئات مذهبی می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.