کد خبر : 1645
دیدگاه‌ها برای در نشستی یک ساعته با شهردار مطرح شد: بررسی جایگاه روابط عمومی ها در توسعه مدیریت شهری بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 مرداد 1393 - 18:12
-

در نشستی یک ساعته با شهردار مطرح شد: بررسی جایگاه روابط عمومی ها در توسعه مدیریت شهری

سبزواریان.کام: در نشستی یک ساعته با حضور دکتر محمد علی طالبی شهردار سبزوار جایگاه روابط عمومی ها و نقش آنها در توسعه مدیریت شهری مطرح شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، شهردار سبزوار در این نشست صمیمانه که در واحد روابط عمومی شهرداری سبزوار برگزار شد، گفت: از دوران باستان توجه به افکار عمومی

shahrdari-ravabetomomi02سبزواریان.کام: در نشستی یک ساعته با حضور دکتر محمد علی طالبی شهردار سبزوار جایگاه روابط عمومی ها و نقش آنها در توسعه مدیریت شهری مطرح شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، شهردار سبزوار در این نشست صمیمانه که در واحد روابط عمومی شهرداری سبزوار برگزار شد، گفت: از دوران باستان توجه به افکار عمومی برای افرادی که در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، حکومتی و… فعالیت می کرده اند بسیار حائز اهمیت بوده است.
دکتر محمد علی طالبی ادامه داد: بهره مندی از فنونی مانند شعر در یونان باستان، مصر باستان، چین باستان، هند باستان و دیگر مباحثی که مربوط به افکار عمومی بوده است از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده بگونه ای که شاید بتوان گفت که شعر آن زمان صدا و سیمای حاکمان آن دوران بوده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: شاعران در آن دوران با سرودن شعرهای مدحی و ذمی می توانستند باعث صعود یا سقوط حاکمان وقت شوند.

شهردار سبزوار تصریح کرد: قبل از اسلام در عربستان نیز ظهور شاعران در یک قبیله به منزله ظهور یک پیامبر بوده چراکه معتقد بودند زبان شعر، زبانی برنده تر از شمشیر است که می توانند کارهای بی شماری را انجام دهند.

وی اظهار کرد: هرآنچه در طول تاریخ از این دست موضوعات، پراکنده بوده در روابط عمومی های امروز نمود پیدا کرده است، اظهار کرد: در واقع هر گونه اقدامی در روابط عمومی ها هزینه نیست بلکه سرمایه ای است که باید از لحاظ کمی و کیفی گسترش یابد.

دکتر طالبی گفت: روابط عمومی ها در واقع کار تنظیم و سالم سازی افکار عمومی و شکل دهی به افکار عمومی را بر عهده دارد.
وی تاکید کرد: علیرغم اینکه شهرداری ها کار رفت و روب، نگهداری فضای سبز، آسفالت ، صدور پرانه و… را بر عهده دارند اما این موارد ۳۰ درصد از وظایف قانونی مندرج در کتاب ها است و مابقی امور فراتر از وظایف آنان می باشد.

shahrdari-ravabetomomi01شهردار سبزوار با تاکید بر اینکه در دوران کنونی شهرداری یعنی مردم، نیازها و آینده آنان، افزود: شهرداری حق ندارد در گذشته و حال کار کند و به فکر آینده مردمش نباشد.

دکتر طالبی ادامه داد: شهرداری بدون مردم مفهومی ندارد و مانند یک ساختمان خشک و بی روح است، در حقیقت مردم روح یک شهرند و روابط عمومی ها با این روح و افکار آنان سروکار دارند.

شهردار سبزوار گفت: شهرداری و روابط عمومی در واقع باید نیازهای خسته مردم را شناسایی و در جهت رفع انان تلاش کنند، چرا که شهر بیش از آسایش به آرامش نیاز دارد.
وی در ادامه سخناش خواستار گسترس و توجه ویژه به موضوع آموزش شهروندی، ساماندهی تبلیغات شهری، نورپردازی معابر و خیابانها، ارتباط دوسویه با خبرنگاران، تهیه برنامه مدون رسانه، و… از سوی واحد روابط عمومی شهرداری شد.

حسین مقیسه مدیر روابط عمومی شهرداری سبزوار نیز در این نشست صمیمانه به ارائه ایده ها، نظرات و اقدامات روابط عمومی در چند ماه اخیر پرداخت و گفت: با همراهی هنرمندان وصاحبنظران سبزواری اتفاقات خوبی برای شهر در راه است.

گفتنی است مقرر شد این نشست هر ۱۵ روز یکبار با حضور شهردار و اعضای روابط عمومی شهرداری برگزار شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.