کد خبر : 9980
دیدگاه‌ها برای دولت توجه ویژه به بهداشت و درمان دارد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 شهریور 1394 - 18:24
-

دولت توجه ویژه به بهداشت و درمان دارد

سبزواریان: فرماندار ویژه سبزوار گفت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به بهداشت و درمان دارد و در این بخش خدمات خوبی به مردم ارائه شده است. احمد برادران روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از بهورزان نمونه شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن افزود: در این چارچوب دولت یازدهم به رغم محدودیت منابع

ahmad-baradaran02سبزواریان: فرماندار ویژه سبزوار گفت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به بهداشت و درمان دارد و در این بخش خدمات خوبی به مردم ارائه شده است.

احمد برادران روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از بهورزان نمونه شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن افزود:
در این چارچوب دولت یازدهم به رغم محدودیت منابع مالی طرح تحول سلامت را با جدیت پیگیری کرد و به سرانجام رساند.

وی گفت: تاکنون ۶۰ هزار نفر از مردم در شهرستان سبزوار که فاقد دفترچه بیمه بودند از خدمات بیمه بهره مند شده اند.

وی همچنین اظهار کرد: بهورزان در صف و جبهه نخست خدمات رسانی در حوزه بهداشت قرار دارند زیرا نخستین واحدی که مردم با وزارت بهداشت ارتباط می یابند پایگاههای بهداشتی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی سبزوار نیز در این مراسم گفت: رشد خوبی در شاخصهای بهداشت این شهرستان در یک سال اخیر محقق شده است.

دکتر علیرضا مسلم افزود: همچنین با ارتباط و تعامل موثر اعضای شوراهای اسلامی، مردم و دهیاران خدمات رسانی خوبی را از ناحیه بهورزان شاهد هستیم.

وی گفت: امسال از منابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ۱۲ میلیارد ریال تجهیزات برای خانه های بهداشت خریداری شده و در حال توزیع است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در ادامه تعهد ۳۰ ساله بهورزان برای مقیم بودن در روستا را از مشکلات این قشر ذکر و بیان کرد: دور از عدالت است که بهورز تحت هر شرایطی تعهد ۳۰ ساله در یک مکان را داشته باشد لذا امیدواریم با بازنگری وزارت بهداشت هر چه سریعتر این مشکل مرتفع شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.