کد خبر : 7857
دیدگاه‌ها برای راه اندازی ایستگاه بچینگ در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 - 19:54
-

راه اندازی ایستگاه بچینگ در سبزوار

سبزواریان: مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری سبزوار گفت: به منظور تامین بتن مورد نیاز جهت اجرا و تسریع در اتمام پروژه های شهری سازمان خدمات موتوری اقدام به راه اندازی ایستگاه بچینگ با همکاری بخش خصوصی در سبزوار کرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مجید استیری افزود: این دستگاه نیمه اتوماتیک و ساخت کشور

سبزواریان: مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری سبزوار گفت: به منظور تامین بتن مورد نیاز جهت اجرا و تسریع در اتمام پروژه های شهری سازمان خدمات موتوری اقدام به راه اندازی ایستگاه بچینگ با همکاری بخش خصوصی در سبزوار کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مجید استیری افزود: این دستگاه نیمه اتوماتیک و ساخت کشور آلمان( لیبهر) است که کار مخلوط کردن مواد اولیه را صورت و در مدت زمان کوتاه ساخت بتن را انجام می دهد.

وی اظهار داشت: دستگاه مذکور قابلیت تولید ۳۵ متر مکعب بتن را در ساعت داراست و می تواند با رده های مقاومتی مختلف را تولید و از مصالح ریزدانه و درشت دانه استفاده نماید.

استیری تصریح کرد: شهرداری سبزوار قبل از خرید این دستگاه برای اجری پروژه های عمرانی، بتن مورد نیاز خود را از شرکت های خصوصی تهیه می کرد که گاها با تاخیر آماده و تحویل داده می شد.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری سبزوار گفت: با خرید این دستگاه تولید بتن و انجام فعالیت های عمرانی مرتبط با شتاب بیشتری در سبزوار انجام می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.