کد خبر : 7141
دیدگاه‌ها برای رشد ۲۰ درصدی خدمات اسکان سفر خراسان رضوی در نوروز ۹۴ بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 فروردین 1394 - 16:19
-

رشد ۲۰ درصدی خدمات اسکان سفر خراسان رضوی در نوروز ۹۴

سبزواریان: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از رشد ۲۰ درصدی خدمات اسکان سفرهای نوروزی در سال ۹۴ خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش سبزوار، دکتر سید جواد حسینی در بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان سبزوار با بیان این مطلب افزود: اسکان فرهنگیان از مدت ها پیش آماده پذیرایی مسافران

setade-eskan-farhangian01سبزواریان: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از رشد ۲۰ درصدی خدمات اسکان سفرهای نوروزی در سال ۹۴ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش سبزوار، دکتر سید جواد حسینی در بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان سبزوار با بیان این مطلب افزود: اسکان فرهنگیان از مدت ها پیش آماده پذیرایی مسافران می باشد.

وی با اشاره به ایام مسافرت ها عنوان کرد: ستاد اسکان فرهنگیان با توجه به مسافرت های نوروزی، تابستان و ایام دهه صفر تقریباً دایمی بوده و خدمات سفر را ارایه می کند.

این مسؤول با اشاره به حضور یک هزار و ۸۷۰ همکار فرهنگی در امر پذیرش و همکاری مستقیم با اسکان فرهنگیان تصریح کرد: یک هزار و ۱۱۵ آموزشگاه، ۱۳ مرکز آموزشی رفاهی و ۹ اردوگاه در خدمت اسکان فرهنگیان هستند.

حسینی افزود: امسال به لحاظ کمی و کیفی ۲۰درصد خدمات خود را افزایش داده ایم و به عنوان مثال مدارس نوع وی‍‍ژه که با همه ی امکانات بهترین مدارس ما هستند از تعداد ۷۰مدرسه در سال گذشته به ۱۸۵ آموزشگاه ارتقا یافته اند.

وی با اشاره به امکان دسترسی اینترنتی برای مبادی شهرستان مشهد گفت: شهرستان هایی همچون سبزوار نیز می توانند پذیرش مدارس مشهد را انجام دهند.

سید جواد حسینی گفت: تیم های نظارتی به وی‍ژه در شهرستان مشهد به صورت مدوام بر مسایل بهداشت و ایمنی و سلامت زایرین در مدارس نظارت می کنند و خوشبختانه تا کنون هیچ مشکل خاصی وجود نداشته است و امیدواریم در ادامه ی این روند؛ همکاران ما بتوانند خادمین خوبی برای زایرین آقا علی بن موسی الرضا(ع) باشند.

وی با اشاره به شروع اسکان از ۲۸ اسفند خاطر نشان کرد: تا کنون قریب ۶۰هزار خانواده فرهنگی با مجموع یک میلیون و ۲۵۰هزار نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان استان ساماندهی و پذیرش شده اند.

شایان ذکر است در این سفر سید ابوالقاسم شاکری به عنوان مشاور و سعید صالح به عنوان مشاور جوان و دکتر قوامی نژاد معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی را همراهی می کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.