کد خبر : 6542
دیدگاه‌ها برای سازمان پسماند به کمک دفن زباله بخش مرکزی سبزوار رفت بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1393 - 17:03
-

سازمان پسماند به کمک دفن زباله بخش مرکزی سبزوار رفت

سبزواریان: مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند سبزوار گفت: سازمان پسماند به کمک دفن زباله بخش مرکزی سبزوار رفت. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سعیدرضا فصیحی افزود: با مشارکت اهالی و دهیاری های روستاهای بخش مرکزی سبزوار، زباله این روستاها در مرکز دفن زباله های شهری با بهداشت کامل دفن می شود. وی در ادامه

fasihi01سبزواریان: مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند سبزوار گفت: سازمان پسماند به کمک دفن زباله بخش مرکزی سبزوار رفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سعیدرضا فصیحی افزود: با مشارکت اهالی و دهیاری های روستاهای بخش مرکزی سبزوار، زباله این روستاها در مرکز دفن زباله های شهری با بهداشت کامل دفن می شود.

وی در ادامه از اجرای طرح درختکاری و کمربند سبز در مرکز دفن زباله برای نخستین بار در سبزوار خبر داد و گفت: همزمان با اجرای عملیات دفن پسماند، کاشت ۳ هزار اصله نهال و درخت هم انجام می شود.

فصیحی با بیان اینکه در گذشته مراکز دفن بعد از اتمام به یک مرکز آلوده زیست محیطی تبدیل می شد، اظهار داشت: با اجرای این طرح میزان سرانه فضای سبز در سبزوار افزایش چشمگیری خواهد یافت.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند سبزوار همچنین تصریح کرد: روزانه بین ۱۵۰۰ تا ۱۷۰۰ کیلوگرم کاغذ از سطح مدارس و ادارات از ۸ ایستگاه غرفه بازیافت و یک هزار محفظه مخصوص جمع آوری کاغذهای باطله جمع می شود که این مهم علاوه بر کاهش هزینه ها، در بازگرداندن پسماندها به چرخه تولید نیز نقش بسزایی دارد.

وی به عضویت شهرداری سبزوار در کمپین آسمان آبی، زمین پاک نیز اشاره کرد و گفت: این طرح به پیشنهاد شهرداری تهران جهت صرفه جویی و کاهش هزینه های زباله مطرح شده که براساس آن آنالیز پسماندها که ۷۵ درصد زباله تر و ۲۵ درصد زباله خشک می باشد ۳۰ درصد زباله ها به اجرای طرح تفکیک کاهش پیدا خواهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.