کد خبر : 6150
دیدگاه‌ها برای ستاد بحران شهرداری در ۳ شیفت کاری آماده باش بود بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اسفند 1393 - 14:28
-

ستاد بحران شهرداری در ۳ شیفت کاری آماده باش بود

سبزواریان: معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار گفت: با آغاز بارندگی های اخیر، ستاد بحران شهرداری سبزوار طی روزهای گذشته پیرو دستور شهردار برای مقابله با حوادث غیرمترقبه شهر سبزوار در آماده باش کامل بود. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سید علی کوشکی با اعلام این مطلب افزود: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر

سبزواریان: معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار گفت: با آغاز بارندگی های اخیر، ستاد بحران شهرداری سبزوار طی روزهای گذشته پیرو دستور شهردار برای مقابله با حوادث غیرمترقبه شهر سبزوار در آماده باش کامل بود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سید علی کوشکی با اعلام این مطلب افزود: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارندگی در سبزوار، ستاد هماهنگی مدیریت بحران شهرداری به حالت آماده باش در آمد و حدود ۲۰۵ نفر از نیروهای خدوم شهرداری در ۳ شیفت کاری انجام وظیفه کردند.

وی ادامه داد: در بارندگی های اخیر، در مناطقی از توحید شهر مانند حمکت ۴۷ زیر زمین مسکونی و معلم ۳ منزل مسکونی شاهد آبگرفتگی بودیم که به وسیله کف‌کش تخلیه آب شد.

مدیر ستاد بحران شهرداری سبزوار ادامه داد: در داخل شهر نیز ابتدا با حضور و بازدید از محله گلستان، اطلاع رسانی های لازم در مورد وقوع احتمالی آبگرفتگی بعمل آمد.
کوشکی همچنین تصریح کرد: در اسد آبادی ۲۰ و باهنر ۳۳ داخل کوچه با همکاری سازمان های خدمات موتوری، اتش نشانی و عمران در جهت رفع آبگرفتگی اقدامات لازم صورت گرفت.

معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار گفت: مدیران و جانشین سازمان های عمران، پسماند، خدمات موتوری، آتش نشانی و پارک ها و فضای سبز در ۲۴ ساعت گذشته حاضرین مدیریت ستاد بحران شهرداری بودند.

گفتنی است شهروندان سبزواری می توانند با مشاهده هرگونه حادثه غیرمترقبه از جمله آبگرفتگی معابر، سقوط اشجار و …با اتاق بی سیم شهرداری به شماره ۴۴۲۲۱۹۶۵ برای رفع مشکل تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.