کد خبر : 5769
دیدگاه‌ها برای شهردار سبزوار: ایران امن مستقل ترین کشور جهان است بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1393 - 19:07
-

شهردار سبزوار: ایران امن مستقل ترین کشور جهان است

سبزواریان: شهردار سبزوار گفت: امروز ایران اسلامی امن ترین، بالنده ترین، پرافتخارترین و مستقل ترین کشور جهان است. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، دکتر محمد علی طالبی در جلسه دیدار با اعضای شورای حوزه بقیت ا.. ادارات سبزوار که در محل شهرداری برگزار شد، با اشاره به شخصیت برجسته امام خمینی(ره) افزود: امام خمینی

سبزواریان: شهردار سبزوار گفت: امروز ایران اسلامی امن ترین، بالنده ترین، پرافتخارترین و مستقل ترین کشور جهان است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، دکتر محمد علی طالبی در جلسه دیدار با اعضای شورای حوزه بقیت ا.. ادارات سبزوار که در محل شهرداری برگزار شد، با اشاره به شخصیت برجسته امام خمینی(ره) افزود: امام خمینی با آمدنش در جهان اسلام موج جدیدی را بوجود آورد که این موج تا اقصی نقاط جهان اسلام نشر داده شد.

وی اظهار داشت: اگر مردم و شیعیان کشورهای سوریه، عراق، افریقا ، لبنان، بحرین و… زمانی در زیر سلطه جهل سردمداران خود قرار داشتند امروز به برکت اندیشه این بزرگمرد و فرهیخته تاریخ از زیر استکبار رهایی یافتند و توجه ویژه ای به شناخت شیعه پیدا کردند.

دکتر طالبی با بیان اینکه پشتوانه امام خمینی(ره) مردم پاک و ولایتمدار ایران بودند که با بذل جان و مال در حمایت از این انسان بزرگ حق را به منحصه ظهور رساندند، تصریح کرد: در این بین شهدا از پیشتازان و ایثارگران خط مقدم ولایتمداری بودند که با بخشش جان خود به لقاا.. پیوستند و روح جدیدی را به جان جامعه بخشیدند.

شهردار سبزوار با بیان اینکه ما امروز مدیون شهدا و امام (ره)هستیم، خاطرنشان کرد: پس از ارتحال این فرهیخته تاریخ؛ مردی دیگر از تبار ائمه اطهار(ع) در کمال قدرت، تدبیر و عظمت پرچمدار این مکتب شد تا با پشتوانه مردم، روح شهدا و ولایتمداری پس از گذشت سی و شش سال همچنان این پرچم بر بام دنیا برافراشته باشد.

وی گفت: اگر لبنان امروز در خط مقدم جبهه اسلامی در مقابل دیو شیطان صفت صهیونیست قرار گرفته اما سید حسن نصرا… پرچم دار ولایت ایران در آنجاست، اگر امروز عراق با همه توان در زیر سایه مرجعیت قرار دارد، اگر امروز بحرین و یمن در سایه سار روحانیت و ولایت هدایت می شوند همه بخاطر استمرار خط امام و شهدای ایران است.

دکتر طالبی افزود: امروز دشمن از اقتدار ایران وحشت دارد، روزی جهان در برابر ایران بسیج شد اما ایران نخواست و در برابر آن ها پایمردی کرد تا نتیجه اش امروز ایران متحد، مستقل و ازاد در زیر سایه ولایت باشد.

شهردار سبزوار با اظهار اینکه ایران اسلامی به برکت ولایت و روح شهدا بر روح همه منطقه استیلا دارد، اظهار داشت: اراده ایران در همه منطقه جاری است چرا که شعار مردمش استقلال آزادی و جمهوری اسلامی بود.

وی تصریح کرد: امروز دشمن صهیونسیم که روزی شعار از نیل تا فرات را می داد در خانه خود امنیت ندارد چرا که روح انقلاب اسلامی در جان مردم منطقه دمیده شده است.

وی گفت: امروز به خود می‌بالیم که علاوه بر امنیت کشور ما به عنوان امن ترین کشور جهان آنقدر نفوذ داریم که استکبار جهانی در حوزه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و… از ایران با صلابت وحشت دارد .

جانشین ناحیه مقاومت سپاه سبزوار نیز در این جلسه گفت: انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت و رشادت مردان و زنانی است که با جان و مال خود از انقلاب نوپای ایران دفاع کردند تا هم اکنون پرچم آن با افتخار در دنیا برافراشته باشد.

سرهنگ شم آبادی افزود: خودشناسی، دوست شناسی و دشمن شناسی سه عاملی است که رهنمون ما به سوی فتح قله های افتخار خواهد بود اگر از دشمن شناسی غافل نشویم. و ضرر کرده ایم چا که جنگ امروز ما جنگ فرهنگی و نرم است.

وی با اظهار اینکه جنگ اصلی امروز ما جنگ فرهنگی و نرم است، اظهار داشت: دشمن با استفاده از همه ابزار خود برای هدف گرفتن اعتقادات و ایمان ما تلاش می کند، دشمن در حال حاضر با ماهواره که ما از آن به عنوان قلم یزید یاد می کنیم این مهم را نشانه گرفته است.

فرمانده پایگاه شهید صالح آبادی شهرداری سبزوار هم گفت: در حال حاضر این پایگاه ۳۰۰ نفر عضو فعال بسیج و ۱۶ حلقه صالحین دارد .

سید امیر عمادنیا افزود: به دلیل تمایل شهردار سبزوار به حضور در پایگاه شهید صالح آبادی شهرداری، حکم جانشین این فرماندهی برای وی صادر شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.