کد خبر : 8790
دیدگاه‌ها برای در سه ماهه نخست سال: صدور بیش از ۶ هزار کارت معاینه فنی در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 تیر 1394 - 21:34
-

در سه ماهه نخست سال: صدور بیش از ۶ هزار کارت معاینه فنی در سبزوار

سبزواریان: مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری سبزوار گفت: در سه ماهه نخست سال جاری ۶ هزار و ۳۰۰ کارت معاینه فنی خودرو سبک در سبزوار صادر شده است. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مجید استیری افزود: سهم نقص فنی خودرو‌ها در بروز حوادث رانندگی غیرقابل انکار است‌ و این در حالی است که

moayene-fanni01سبزواریان: مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری سبزوار گفت: در سه ماهه نخست سال جاری ۶ هزار و ۳۰۰ کارت معاینه فنی خودرو سبک در سبزوار صادر شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مجید استیری افزود: سهم نقص فنی خودرو‌ها در بروز حوادث رانندگی غیرقابل انکار است‌ و این در حالی است که به‌رغم اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی مبنی بر عدم‌ تردد خودروهای فاقد کارت معاینه ‌فنی، هنوز این امر به صورت کامل اجرایی نشده است.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین منبع آلوده‌کننده هوا خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها هستند، اظهار کرد: می‌توان با یک معاینه فنی ساده از آلودگی هوای شهرها به میزان زیادی کاست.

استیری خاطرنشان کرد: بنابراین بر اساس آمار دریافتی سه ماهه نخست سال در فروردین ماه ۲ هزار و ۳۹۱، در اردیبهشت ماه ۲ هزار و ۱۱۲ و در خردادماه یک هزار و ۷۹۷ کارت معاینه فنی در این شهر صادر شده است.

وی از عموم همشهریان خواست جهت حفظ سلامتی خود و خانواده پس از اطمینان از سلامت فنی خودرو، در جاده ها تردد نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.