کد خبر : 8969
دیدگاه‌ها برای صرفه جویی ۵۰۰ میلیون تومانی هزینه های آموزش در شهرداری سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 تیر 1394 - 13:43
-

صرفه جویی ۵۰۰ میلیون تومانی هزینه های آموزش در شهرداری سبزوار

سبزواریان: مسئول آموزش شهرداری سبزوار از صرفه جویی ۵۰۰ میلیون تومانی هزینه های آموزش شهرداری سبزوار در سه ماهه نخست سال خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سیدرضا کوشکی با اعلام این خبر افزود: مدیریت هزینه یعنی اداره کردن هزینه، بهینه کردن هزینه در راستای فعالیت های اصلی و قابلیت های کلیدی سازمان، به

سبزواریان: مسئول آموزش شهرداری سبزوار از صرفه جویی ۵۰۰ میلیون تومانی هزینه های آموزش شهرداری سبزوار در سه ماهه نخست سال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سیدرضا کوشکی با اعلام این خبر افزود: مدیریت هزینه یعنی اداره کردن هزینه، بهینه کردن هزینه در راستای فعالیت های اصلی و قابلیت های کلیدی سازمان، به عبارتی هزینه کردن تنها در راستای نیل به اهداف و برنامه های سازمان معنی دارد.

وی اظهار کرد: لذا بر اساس این مهم واحد آموزش شهرداری سبزوار توانست با برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و عمومی جهت کارکنان با بیش از ۱۶۶ هزار نفر ساعت آموزش در مدت مذکور ۵۰۰ میلیون تومان هزینه های دوره های آموزشی این شهرداری را کاهش بدهد.

مسئول آموزش شهرداری سبزوار اضافه کرد: به توجه به الزامی بودن برگزاری دوره های آموزشی در استان و شرکت پرسنل در دوره ها در سنوات گذشته می بایست برای شرکت هر نفر از پرسنل مبلغ ۳۶۰ هزار تومان بابت یک دوره و هزینه های ماموریت و.. حدود ۱۴۰ هزار تومان پرداخت می شدکه این مهم با توجه به بومی شدن و ایجاد قطب آموزش در خود شهرداری سبزوار این هزینه ها برای یک هزار نفر از پرسنل شهرداری کاهش یافت.

کوشکی تصریح کرد: با توجه به کسب رتبه برتر آموزشی در سطح کشور در دو سال اخیر، برگزاری دوره های آموزشی برای سایر شهرداری‌های استان نیز در دستور کار این واحد قرار گرفته است.

مسئول آموزش شهرداری سبزوار با اظهار اینکه چندی است که شهرداری سبزوار خود اقدام به با برگزاری دوره های آموزشی کارکنان شهرداری در این نهاد مردمی برای کاهش هزینه های دوره های آموزشی می نماید، تاکید کرد: شهرداری سبزوار توانست با هدف ارتقای سطح علمی و آموزشی کارکنان شهرداری های تابعه و حتی شهرداری های استان خراسان رضوی گامی موثر در کاهش هزینه و حتی کسب درآمد نماید.

وی توانمندسازی پرسنل شهرداری و لزوم استفاده از توان و تجربیات علمی را مورد اشاره قرار داد و گفت: در برگزاری دوره های آموزشی در شهرداری سعی بر این است که از اساتید برجسته آموزشی با تحصیلات سطح بالای دانشگاهی استفاده شود تا دوره های آموزشی در ارتقای سطح دانش شرکت کنندگان موثر باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.