کد خبر : 3085
دیدگاه‌ها برای طی ۶ماه، بیش از ۱۲ هزار کارت معاینه فنی در سبزوار صادر شد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مهر 1393 - 19:37
-

طی ۶ماه، بیش از ۱۲ هزار کارت معاینه فنی در سبزوار صادر شد

سبزواریان.کام: مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری سبزوار گفت: در شش ماهه ی نخست سال تعداد ۱۲ هزار و ۶۱ کارت معاینه فنی برای خودروهای سبک در مرکز معاینه فنی بیهقی سبزوار صادر شده است. به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، مجید استیری با بیان اینکه روزانه بطور متوسط ۷۰ خودرو برای انجام

moayene-fanni02سبزواریان.کام: مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری سبزوار گفت: در شش ماهه ی نخست سال تعداد ۱۲ هزار و ۶۱ کارت معاینه فنی برای خودروهای سبک در مرکز معاینه فنی بیهقی سبزوار صادر شده است.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، مجید استیری با بیان اینکه روزانه بطور متوسط ۷۰ خودرو برای انجام معاینه فنی به این مرکز مراجعه می کنند، افزود: این مرکز مجهز به امکانات و تجهیزات تخصصی تست فنی خودرو بوده و در دو نوبت صبح و عصر به مراجعان خدمات رسانی کرده و نسبت به انجام معاینه فنی و صدور کارت معاینه خودرو اقدام می کند.

وی با بیان اینکه تعداد خودروهای موجود شهرستان بیش از ۷۰ هزار دستگاه است، انجام ۱۲ هزار و ۶۱ معاینه در شش ماهه نخست سال را بسیار کم دانست و از رانندگان وسایل نقلیه سبک و سنگین خواست برای حفظ سلامت خود و سرنشینان خودرو و همچنین داشتن سفری ایمن و مطمئن نسبت به انجام معاینه فنی خودرو در زمان مقرر از طریق مراکز مجاز اقدام نمایند.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری سبزوار گفت: خودروهای دارای نقص فنی از عوامل بروز و وقوع تصادفات و سوانح جاده ای است لذا رانندگان باید با اطمینان از سلامت فنی خودرو در جاده ها تردد کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.