کد خبر : 10230
دیدگاه‌ها برای عمران شهری تعطیل شدنی نیست بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 11 مهر 1394 - 19:27
-

عمران شهری تعطیل شدنی نیست

سبزواریان: شهردار سبزوار گفت: توسعه و عمران شهری تعطیل شدنی نیست، شهرداری هر روز با جدیت بیشتری برای پیشرفت و آبادانی شهر تلاش می کند. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، دکتر محمد علی طالبی روز گذشته در یک روز تعطیل در روز عید سعید غدیر از روند عملیات اجرایی طرح زیرساختی و بزرگ کمربند

kamarband-shomal-talebi01سبزواریان: شهردار سبزوار گفت: توسعه و عمران شهری تعطیل شدنی نیست، شهرداری هر روز با جدیت بیشتری برای پیشرفت و آبادانی شهر تلاش می کند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، دکتر محمد علی طالبی روز گذشته در یک روز تعطیل در روز عید سعید غدیر از روند عملیات اجرایی طرح زیرساختی و بزرگ کمربند شمال سبزوار بازدید و از نزدیک در جریان امور قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدید ضمن تبریک عید ولایت به عموم مردم با اظهار اینکه فعالیت شبانه روزی در این طرح شهری همچنان ادامه دارد، تاکید کرد: سرعت کار در این پروژه شهری جلوتر از برنامه و فراتر از انتظار است.

شهردار سبزوار اضافه کرد: طرح های عمرانی سطح شهر با تلاش و همت شبانه روزی مدیران و مسئولان شهرداری در حال انجام است و انشاءا… در موعد مقرر تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

او لازمه تکمیل و انجام طرح های عمرانی سطح شهر را همیاری و تعامل شهروندان با شهرداری دانست و افزود: امروز طرح های عمرانی سطح شهر یکی از دغدغه های اصلی و مشترک شهروندان و شهرداری است که این مهم جز با همیاری و همکاری شهروندان با شهرداری محقق نخواهد شد.

دکتر طالبی ابراز امیدواری کرد: شهروندان همانند گذشته حامی و پشتیبان خادمان خود در شهرداری برای توسعه روز افزون این کهن شهر باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.