کد خبر : 10887
دیدگاه‌ها برای قدردانی رئیس نظام پرستاری مشهد از گروه پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 آبان 1394 - 21:18
-

قدردانی رئیس نظام پرستاری مشهد از گروه پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار

سبزواریان: رئیس نظام پرستاری و رئیس مرکز «تحقیقات پرستاری مبتنی بر شواهد» دانشکده‌ پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار، با بازدید از امکانات و پتانسیل‌های این دانشگاه، در جریان آخرین فعالیت‌های گروه پرستاری واحد سبزوار قرار گرفت. به گزارش خبرگزاری آنا، دکتر سیدرضا مظلوم با حضور در دفتر انجمن

ana-pezeshki01سبزواریان: رئیس نظام پرستاری و رئیس مرکز «تحقیقات پرستاری مبتنی بر شواهد» دانشکده‌ پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار، با بازدید از امکانات و پتانسیل‌های این دانشگاه، در جریان آخرین فعالیت‌های گروه پرستاری واحد سبزوار قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری آنا، دکتر سیدرضا مظلوم با حضور در دفتر انجمن علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار، با بررسی تعدادی از مقالات علمی، طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌های دانشجویی، به گفتگو با مدیر، اعضاء هیأت‌علمی، کارشناسان گروه پرستاری و اعضای انجمن علمی علوم پزشکی واحد سبزوار با محوریت بررسی مشکلات پرستاری در ایران پرداخت.

عضو بُرد پرستاری وزارت بهداشت و عضو شورای عالی نظام پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد پس از این بازدید، با حضور در کارگاه «پرستاری مبتنی بر شواهد و تقدیر» به سخنرانی در جمع دانشجویان گروه پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار پرداخت.

وی در پایان این کارگاه، اطلاع از فعالیت‌های علمی و پژوهشی گروه پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار را فرصتی مغتنم دانست و گفت: گروه پرستاری واحد سبزوار هم از منظر علمی و پژوهشی و هم از جنبه‌ی فعالیت حرفه‌ای مرتبط با رشته در وضعیت مطلوبی قرار دارد و وجود دانشجویان مستعد، علاقه‌مند و فعال در این گروه، مایه‌ خرسندی و نویددهنده‌ افق‌های روشن گروه در آینده‌‌ نه‌چندان دور است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.