کد خبر : 11491
دیدگاه‌ها برای نخستین پیاده راه سبزوار وارد فاز اجرایی شد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 دی 1394 - 14:50
-

نخستین پیاده راه سبزوار وارد فاز اجرایی شد

سبزواریان: شهردار سبزوار از آغاز عملیات اجرایی نخستین پیاده راه سبزوار در خیابان شریعتمداری خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، محمد علی طالبی با اعلام این خبر افزود: با تدبیر شورای اسلامی شهر و تلاش جهادی شهرداری از صبح امروز طرح محورسازی خیابان شریعتمداری و اجرای مبلمان شهری در این خیابان های قدیمی سبزوار

shariatmadari-pyaderah01سبزواریان: شهردار سبزوار از آغاز عملیات اجرایی نخستین پیاده راه سبزوار در خیابان شریعتمداری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، محمد علی طالبی با اعلام این خبر افزود: با تدبیر شورای اسلامی شهر و تلاش جهادی شهرداری از صبح امروز طرح محورسازی خیابان شریعتمداری و اجرای مبلمان شهری در این خیابان های قدیمی سبزوار آغاز شد تا گامی بادش در راستای توسعه و آبادانی این کهن شهر.

وی اظهار کرد: خوشبختانه با همکاری کسبه و اهالی شریعتمداری توانستیم علاوه بر جلب همکاری معنوی و اجتماعی،همکاری های میدانی آنها را نیز داشته باشیم که بنده سپاس خود را از آنان اعلام می دارم.

طالبی با بیان اینکه خیابان شریعتمداری یکی از خیابان های اصلی شهر در حوزه تجاری است و به عنوان یکی از گذرهای تاریخی سبزوار مورد توجه شورا و شهرداری بوده است، بیان کرد: طرح محور پیاده راه شریعتمداری چندی پیش تهیه و آغاز عملیات اجرایی آن از امروز شروع شد.

او تاکید کرد: با توجه قرار گرفتن این خیابان در هسته مرکزی و نقطه حساس سرعت کار بسیار بالا است ، امیدواریم همکاری کسبه و اهالی هم بتواند بر سرعت کار ما بیفزاید.

شهردار سبزوار تصریح کرد: فاز نخست این طرح سنگ فرش خیابان است که با اعتباری بالغ بر حدود ۵۰۰ میلیون در سال جاری در ۶۰ روز آینده به اتمام خواهد رسید.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در منتهی الیه خیابان شریعتمداری پارکینگ شهرداری واقع در خیابان نواب در اختیار کسبه در شرایط فعلی خواهد بود.

طالبی افزود: در جلسه ای که شب گذشته با حضور جمعی از کسبه خیابان شریعتمداری برگزار شد عنوان شد مطمئنا سرمایه گذاران برای ایجاد پارکینگ بعد از پوسته شریعتمداری در قسمت بافت فرسوده وارد عمل خواهند شد.

شهردار سبزوار در پاسخ به پرسشی مبنی بر ایجاد مشکلات آب های زیر سطحی در این خیابان، اظهار کرد: مطالعات ما فعلا چیزی را گواهی نمی دهد،در هر صورت عملیات اجرایی آغاز شده و انشاء ا… مشکلی در این خصوص پیش نخواهد آمد.

طالبی در ادامه از پیاده محورسازی خیابان های بیهق و گل افشانی در آینده ای نه چندان دور خبر داد و گفت: در فاز بعد خیابان های بیهق و گل افشانی جزو مسیرهای پیاده محور شهری خواهند بود که محور گل افشانی در اولویت کار است.

او گفت: با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مقدمات نهایی طراحی و اخذ مجوز آن آغاز شده و امید است سال آینده به عنوان دومین مسیر پیاده راه شهری سبزوار وارد فاز اجرایی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.