کد خبر : 22129
دیدگاه‌ها برای هشت طرح عمرانی در خوشاب و داورزن به ثمر نشست بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 شهریور 1398 - 17:00
-

هشت طرح عمرانی در خوشاب و داورزن به ثمر نشست

ایرنا هم‌زمان با چهارمین روز هفته دولت، هشت طرح عمرانی، آموزشی، خدماتی و کشاورزی با هزینه ۵۲ میلیارد ریال در شهرستان‌های خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید. فرماندار خوشاب با بیان این مطلب گفت: در این چهارچوب سه طرح آموزشی شامل دبستان عشایری آبروان، دبستان یک کلاسه بابالنگر و دبیرستان دو کلاسه

ایرنا

هم‌زمان با چهارمین روز هفته دولت، هشت طرح عمرانی، آموزشی، خدماتی و کشاورزی با هزینه ۵۲ میلیارد ریال در شهرستان‌های خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید.

فرماندار خوشاب با بیان این مطلب گفت: در این چهارچوب سه طرح آموزشی شامل دبستان عشایری آبروان، دبستان یک کلاسه بابالنگر و دبیرستان دو کلاسه حجاب روستای بلقان‌آباد با هزینه پنج میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

حسن ابارشی افزود: طرح آسفالت ۱۱ هزار و ۴۰۰ مترمربع محوطه مدارس شهرستان خوشاب با هزینه سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هم اجرایی شد و به ثمر نشست.

وی اضافه کرد: همچنین یک استخر ذخیره آب کشاورزی با هزینه ۱۰ میلیارد ریال و یک مسکن مددجویی بهزیستی هم با هزینه ۵۰۰ میلیون ریال ساخته شد.

فرماندار داورزن نیز در این خصوص گفت: طرح انتقال آب با لوله در سطح ۲۷ کیلومتر از مزارع کشاورزی این  شهرستان هم با هزینه ۱۳ میلیارد ریال اجرا و به بهره‌برداری رسید.

حسین اسداللهی افزود: همچنین طرح ساماندهی اراضی، تسطیح و تجهیز آن به همراه اجرای آبیاری نوین در سطح ۱۰۰ هکتار از مزارع داورزن با هزینه ۲۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.