کد خبر : 3508
دیدگاه‌ها برای همیاران محرم سازمان پسماند در راه تکایا و هیات مذهبی سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آبان 1393 - 20:27
-

همیاران محرم سازمان پسماند در راه تکایا و هیات مذهبی سبزوار

سبزواریان.کام: مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر، همیاران محرم سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار با تکایا و هیات مذهبی این شهر همکاری می‌کنند. به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، سعیدرضا فصیحی با بیان مطلب افزود:  این همیاران در این ایام

fasihi01سبزواریان.کام: مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر، همیاران محرم سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار با تکایا و هیات مذهبی این شهر همکاری می‌کنند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، سعیدرضا فصیحی با بیان مطلب افزود:  این همیاران در این ایام با ارائه بسته های فرهنگی مردم را به حفظ تنظیف شهری ترغیب می کنند.

وی با بیان اینکه پس از پایان مراسم دسته‌های سینه‌زنی، برخی از مردم شهر به علت عدم رعایت نظافت شهری موجب انباشت زباله از جمله ظروف یکبار مصرف در خیابان‌ها می‌شوند، اظهار کرد: تحقق این امر چهره شهر را زشت و آلوده می‌کند که متأسفانه زیبنده این شهر نیست.

فصیحی با اشاره به اینکه انباشت زباله‌ها در شهر تجاوز به حقوق دیگران است، گفت: باید اقشار مختلف جامعه همان گونه که به مراسم‌ عزاداری اهمیت می‌دهند، در حفظ نظافت شهری نیز کوشا باشند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار با اشاره به اینکه شهر خوب یافتنی نیست بلکه ساختنی است، گفت: همانگونه که مردم به حفظ نظافت خانه خود اهمیت می‌دهند باید به همان‌ میزان نیز به پاکیزگی شهری اهمیت دهند تا شهری تمیز و به دور از آلودگی داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.