کد خبر : 11442
دیدگاه‌ها برای هنرمندی از تبار آتش نشانان سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 - 14:34
-

هنرمندی از تبار آتش نشانان سبزوار

سبزواریان: هر حرفه‌ای سختی‌ها و شیرینی‌های خاص خودش را دارد. اماسختی و دردسر بعضی شغل‌ها نسبت به بقیه بیشتر است، آتش‌نشانی یکی از این شغل‌هاست.در واقع آتش‌نشانان به دلیل ویژگی‌های شغل خود همواره در معرض آسیب‌های جسمی و حتی روحی قرار دارند. این مشاغل چون اغلب با مرگ و زندگی افراد سر و کار دارند

سبزواریان: هر حرفه‌ای سختی‌ها و شیرینی‌های خاص خودش را دارد. اماسختی و دردسر بعضی شغل‌ها نسبت به بقیه بیشتر است، آتش‌نشانی یکی از این شغل‌هاست.در واقع آتش‌نشانان به دلیل ویژگی‌های شغل خود همواره در معرض آسیب‌های جسمی و حتی روحی قرار دارند. این مشاغل چون اغلب با مرگ و زندگی افراد سر و کار دارند مسلما استرس زیادی را متحمل می شوند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، اما در این میان فریدون توانایی یکی از ده ها آتش نشان سبزواری که سابقه ۲۰ ساله در سازمان آتش نشانی این شهر دارد او توانسته بین کار آتش نشانی و هنر با ذوق و خلاقیت پلی بزند که امروز همگان را در خلق آثارش شگفت زده کند.

به گفته وی او کار سفال و سفالگری را از سال ۱۳۷۰ زیر نظر استاد برآبادی در کارگاه مارلیک شروع آغاز کرده و در حال حاضر علاوه بر کار سفالگری، کار روی خشت ، کنده کاری روی مغز مداد و مداد شمعی و تخم مرغ و کارهای حجمی با استفاده از مواد دورریز و کنده‌کاری روی تخم‌مرغ را نیز انجام می دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.