کد خبر : 9683
دیدگاه‌ها برای پرواز های فرودگاه شهرستان سبزوار افزایش یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 شهریور 1394 - 17:47
-

پرواز های فرودگاه شهرستان سبزوار افزایش یافت

سبزواریان: رییس فرودگاه شهرستان سبزوار از افزایش شمار پروازها در مسیر سبزوار – تهران و بالعکس خبر داد. علی همتی در گفت وگو با قدس آنلاین افزود : پروازهای مسافری شرکتهای هواپیمابی ماهان و پویا در این فرودگاه آغاز شد و همزمان با هفته دولت برنامه پروازی خود را به سبزوار اعلام کرده اند. وی

sabzevar-airport01سبزواریان: رییس فرودگاه شهرستان سبزوار از افزایش شمار پروازها در مسیر سبزوار – تهران و بالعکس خبر داد.

علی همتی در گفت وگو با قدس آنلاین افزود : پروازهای مسافری شرکتهای هواپیمابی ماهان و پویا در این فرودگاه آغاز شد و همزمان با هفته دولت برنامه پروازی خود را به سبزوار اعلام کرده اند.

وی اظهار داشت : پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان در روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته با هواپیمای بی.ای.یی با گنجایش ۱۰۰ صندلی در مسیر تهران – سبزوار و بالعکس برقرار خواهد شد.

رییس فرودگاه شهرستان سبزوار ادامه داد: شرکت حدیقه پرواز ماهان نیز به صورت چارتر و توسط شرکت هواپیمایی پویا با هواپیمای آنتونوف به گنجایش ظرفیت حدود ۴۰ صندلی در هر پرواز روزهای یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته مسافران را در مسیر تهران – سبزوار – تهران جا به جا خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: فرودگاه سبزوار به عنوان بزرگترین فرودگاه اداره کل فرودگاههای خراسان رضوی در غرب این استان در فاصله هشت کیلومتری در جنوب غرب شهر سبزوار با وسعت ۳۲۸ هکتار در مهر ماه سال ۱۳۸۳ فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

وی یاد آور شد : با مصوبه هیات دولت در ادیبهشت ماه ۱۳۸۵ فرودگاه شهرستان سبزوار به عنوان مرز مجاز هوایی شناخته شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.