کد خبر : 7300
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 فروردین 1394 - 23:14
-

کاهش ۶۰ تا ۷۰ درصدی جرائم خشن در سبزوار

سبزواریان: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی شهرستان سبزوار از کاهش ۶۰ تا ۷۰ درصدی جرائم خشن در سبزوار خبر داد. به گزارش رصد، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان سبزوار در نشست هم اندیشی با مدیران و نمایندگان سایت های خبری سبزوار با اشاره به افزایش حداکثر یک درصدی کل

polis01سبزواریان: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی شهرستان سبزوار از کاهش ۶۰ تا ۷۰ درصدی جرائم خشن در سبزوار خبر داد.

به گزارش رصد، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان سبزوار در نشست هم اندیشی با مدیران و نمایندگان سایت های خبری سبزوار با اشاره به افزایش حداکثر یک درصدی کل جرائم ثبت شده سبزوار در سال ۹۳ نسبت به سال قبل از آن گفت: طبق اعلام استان در سال ۹۳ نسبت به سال ۹۲ در سبزوار در مجموع کل جرائم ثبت شده ۱ درصد افزایش داشته ایم. این در حالی است که در برخی شهرها بین ۵۰، ۶۰ یا حتی ۲۰۰ درصد افزایش جرائم ثبت شده است.

حسین بروغنی با اشاره به این نکته که بیشتر جرائم ثبت شده در سبزوار مربوط به نزاع های فردی و انواع مزاحمت است گفت: خوشبختانه نیروی انتظامی در سبزوار طی سال گذشته در زمینه های مختلف کشفیات خوبی داشته است.

وی اعلام کرد: در سبزوار شاهد کاهش ۶۰ تا ۷۰ درصدی جرائم خشن هستیم به نحوی که آخرین مورد سرقت مسلحانه در شهرستان مربوط به سال ۸۹ می شود. این موارد یکی شامل سرقت از یک طلافروشی در میدان رسالت بود که الان مجرم دستگیر شده و در زندان است و مورد دیگر هم مربوط به سرقت بانک در روبروی میدان تره بار است که پرسنل نیروی انتظامی آن زمان پس از ده دقیقه در محل حاضر و سارقان را دستگیر کردند.

بروغنی افزود: در همین جا لازم می دانم از زحمات همه پرسنل و به خصوص فرماندهی انتظامی شهرستان، سرهنگ آزادواری به خاطر زحماتی که می کشند تشکر کنم. این مایه افتخار پلیس شهرستان است که فرماندهی ناحیه انتظامی سبزوار در بین همکاران استانی لقب فرمانده قرآنی دریافت و مورد تشویق قرار گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ناشناس دوشنبه , ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۷:۲۰

ظاهرا به اشتباه در پاراگراف دوم افزایش جرائم هم یک و هم دو درصد خورده است
لطفا ۲ را به یک تغییر دهید

سبزواریان.کام دوشنبه , ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸

با سپاس. متن مورد اشاره تصحیح شد.

نظرات بسته شده است.