کد خبر : 13339
دیدگاه‌ها برای کمک ۸۰۰ میلیون ریالی نیکوکاران به نیازمندان بهزیستی خوشاب بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مرداد 1396 - 15:30
-

کمک ۸۰۰ میلیون ریالی نیکوکاران به نیازمندان بهزیستی خوشاب

سبزواریان: رئیس اداره بهزیستی خوشاب گفت: طی یکسال گذشته نیکوکاران این شهرستان ۲۵۰ میلیون ریال وجه نقد و ۵۵۰ میلیون ریال به صورت غیر نقدی به مددجویان این اداره کمک کردند. رضا یوسفی در گفت وگو با ایرنا افزود: این کمک ها بیشتر در بخش های تهیه دارو، هزینه های درمانی و معیشت مددجویان بهزیستی

سبزواریان: رئیس اداره بهزیستی خوشاب گفت: طی یکسال گذشته نیکوکاران این شهرستان ۲۵۰ میلیون ریال وجه نقد و ۵۵۰ میلیون ریال به صورت غیر نقدی به مددجویان این اداره کمک کردند.

رضا یوسفی در گفت وگو با ایرنا افزود: این کمک ها بیشتر در بخش های تهیه دارو، هزینه های درمانی و معیشت مددجویان بهزیستی هزینه شد.

وی اظهار کرد: در این مدت برای توانمندی مددجویان سه میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شد و ۴۰ معلول و مددجو از چرخه حمایتی بهزیستی خارج شدند.

وی گفت: همچنین برای تامین مسکن ۱۰ معلول و مددجوی این شهرستان یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال کمک هزینه بلاعوض مسکن پرداخت شد.

یوسفی افزود: همچنین از محل اعتبارات بهزیستی بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال یارانه برای غذای گرم، کمک به اقشار ضعیف و پرداخت شهریه ۵۰۰ کودک پرداخت شد.

وی غربالگری هزار و ۶۰۰ کودک زیر سه سال در برنامه پیشگیری از تنبلی چشم، واگذاری ۲۰۰ نوع وسیله کمک توانپزشکی رایگان شامل ویلچر، واکر و سمعک برای معلولان به هزینه ۴۰۰ میلیون ریال را از دیگر فعالیت های بهزیستی خوشاب دانست.

رئیس اداره بهزیستی خوشاب گفت: طرح سی.بی.آر (توانبخشی مبتنی بر جامعه) به منظور توانمندسازی و ساماندهی معلولان در همه روستاهای شهرستان با هزینه بیش از ۷۰۰ میلیون ریال اجرا شد.

هم اکنون ۸۰۰ خانوار با جمعیت حدود چهار هزار نفر زیر پوشش اداره بهزیستی خوشاب هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.