کد خبر : 4724
دیدگاه‌ها برای آموزش حدود ۱۳۵ هزار نفر ساعت در شهرداری سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 دی 1393 - 17:39
-

آموزش حدود ۱۳۵ هزار نفر ساعت در شهرداری سبزوار

سبزواریان: مسئول واحد آموزش و پژوهش شهرداری سبزوار از ارائه ۱۳۴ هزار و ۷۸۶ نفر ساعت آموزش در ۹ ماهه سال جاری در شهرداری سبزوار خبر داد. به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، سیدرضا کوشکی ظهار داشت: در سه ماهه نخست امسال ۲۴ هزار و ۵۳۴ نفر ساعت، در سه ماهه دوم ۶۳

سبزواریان: مسئول واحد آموزش و پژوهش شهرداری سبزوار از ارائه ۱۳۴ هزار و ۷۸۶ نفر ساعت آموزش در ۹ ماهه سال جاری در شهرداری سبزوار خبر داد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، سیدرضا کوشکی ظهار داشت: در سه ماهه نخست امسال ۲۴ هزار و ۵۳۴ نفر ساعت، در سه ماهه دوم ۶۳ هزار و ۴۴۰ نفر ساعت و در سه ماهه سوم ۱۳۴ هزار و ۷۸۶ نفر ساعت آموزش در بین کارکنان، مدیران شهرداری مرکزی، شهرداری های مناطق سه گانه، سازمان ها و ادارات تابعه شهرداری ارائه شده است.

وی افزود: تعداد نفر ساعت آموزش ۹ ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش دو برابری داشته است.

مسئول واحد آموزش و پژوهش شهرداری سبزوار خاطرنشان کرد: دوره های آموزشی تخصصی کارکنان، عمومی، آموزشی تخصصی خارج از شهر، همایش های تخصصی داخلی شهرداری، سمینارهای خارج از شهرداری و برگزاری آموزشی برای کارکنان شهرداری های تابعه از جمله آموزش های برگزار شده در ۹ ماهه اخیر بوده است.

کوشکی گفت: در این میان دوره های آموزشی تخصصی کارکنان با ۹۶ ساعت، ۱۶ دوره و ۸۱ هزار و ۶۰۰ نفر ساعت و برگزاری آموزش برای کارکنان شهرداری تابعه با ۸۶ ساعت، ۱۵ دوره و ۵۰ هزار و ۷۴۰ ساعت بیشترین دوره های برگزار شده در شهرداری سبزوار بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.