کد خبر : 5843
دیدگاه‌ها برای اسامی نمایندگانی که از رحیمی پول گرفتند، منتشر شود بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1393 - 20:18
-

اسامی نمایندگانی که از رحیمی پول گرفتند، منتشر شود

سبزواریان: نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ادعای محمدرضا رحیمی معاون اول احمدی نژاد در خصوص پرداخت پول به ۱۷۰ تن از نامزدهای انتخابات مجلس هشتم گفت: نام این افراد باید اعلام شود و به نوعی روشنگری در مورد آنان صورت گیرد. رمضانعلی سبحانی فر در گفت و گو با ایرنا،

sobhanifarسبزواریان: نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ادعای محمدرضا رحیمی معاون اول احمدی نژاد در خصوص پرداخت پول به ۱۷۰ تن از نامزدهای انتخابات مجلس هشتم گفت: نام این افراد باید اعلام شود و به نوعی روشنگری در مورد آنان صورت گیرد.

رمضانعلی سبحانی فر در گفت و گو با ایرنا، افزود : ما تعدادی از نمایندگان در مورد اعلام این اسامی درخواست داده ایم. این موضوع باید روشن شود چون شاید بعضی ها این را به عنوان پول شخصی گرفته اند و البته افرادی هم در این میان مدعی هستند که اگر رقمی گرفته شده، در قالب کمک به مساجد هزینه شده و تمامی این موضوعات باید مشخص شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید در این خصوص شفاف سازی شود که آیا این پول به حساب شخصی رفته و یا به حساب دستگاهی ریخته شده است.

سبحانی فر در ادامه عملکرد قوه قضاییه درباره پرونده معاون اول دولت قبل را مورد تقدیر قرار داد و گفت: ورود قوه قضاییه و رای صادره موجب خشنودی مردم شده است.

وی درباره اظهارات اخیر محمد رضا باهنر مبنی بر اینکه نمایندگان نباید وامدار کسی شوند و یا وظیفه نظارت بر رفتار نمایندگان با توجه به قضیه رحیمی چه خواهد بود؟ گفت: طبیعی است که ما وظیفه و رسالتی را بر دوش داریم که باید به آن اهتمام کنیم.

این نماینده مجلس افزود: نمایندگان نباید مورد تطمیع قرار بگیرند و یا استفاده شخصی داشته باشند و باید این را مورد توجه قرر دهند که خدایی نکرده آلوده به چنین مسائلی که پیش آمده، نشوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.