کد خبر : 3465
دیدگاه‌ها برای استکبار امروزه از طریق فرهنگی سعی می کند مانع رشد انقلاب شود بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 آبان 1393 - 17:37
-

استکبار امروزه از طریق فرهنگی سعی می کند مانع رشد انقلاب شود

سبزواریان.کام: معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار در سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار گفت: چون حرکات نظامی استکبار جواب نداد؛ امروزه سعی می کند از طریق فرهنگی مانع رشد انقلاب شود. دکتر مرتضی بینش با بیان این مطلب افزود: انسان در بدو خلقت با ابعاد مادی و روحانی آفریده شده است

basirat-bineshسبزواریان.کام: معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار در سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار گفت: چون حرکات نظامی استکبار جواب نداد؛ امروزه سعی می کند از طریق فرهنگی مانع رشد انقلاب شود.

دکتر مرتضی بینش با بیان این مطلب افزود: انسان در بدو خلقت با ابعاد مادی و روحانی آفریده شده است و ماده؛ دنیای تزاحم است و امکان خطا در دنیای مادی وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: حسادت، درگیری، بی احترامی، تجاوز و قتل در دنیای مادی اتفاق می افتد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) با دست خالی و در فضای نظامی آن زمان و البته با تمام قوای فکری و روحانی به پیروزی رسید.

وی تأکید کرد: استکبار تلاش می کند با فروپاشی نظام خانواده، به هم ریختن نظام اعتقادی، ورود به بحث نیازهای مادی نوجوانان و جوانان، از طریق فرهنگی به اهداف شوم خود برسد اما کور خوانده اند، با آگاهی من و شما، رهبری هوشمندانه ی مقام معظم رهبری، مراجع عظام، حوزه های علمیه و اندیشمندان علمی این حرکت نیز قطعاً بی نتیجه خواهد ماند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.