کد خبر : 3844
دیدگاه‌ها برای طرح تعالی مدیریت در مدارس اجرایی می شود بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آبان 1393 - 1:23
-

طرح تعالی مدیریت در مدارس اجرایی می شود

سبزواریان.کام: معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: طرح تعالی مدیریت در مدارس اجرایی می شود. به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار؛ دکتر مرتضی بینش در جلسه ای که با حضور معاونت های آموزش متوسطه، پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی برگزار شد با بیان این مطلب افزود: مدیریت

tarhe-taaliسبزواریان.کام: معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: طرح تعالی مدیریت در مدارس اجرایی می شود.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار؛ دکتر مرتضی بینش در جلسه ای که با حضور معاونت های آموزش متوسطه، پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی برگزار شد با بیان این مطلب افزود: مدیریت آموزش و پرورش با تمام توان در جهت اجرایی کردن خواسته های سازمانی تلاش می کند.

مرتضی بینش ادامه داد: مدیران مدارس با برنامه ریزی عملیاتی، استفاده از تمام توان نیروهای خود و برنامه های آموزشی از جمله: کلاس کنکور، ایجاد قرائت خانه و بانک سؤال به سطح مطلوب نزدیک شوند.

معاون آموزش متوسطه نیز در این جلسه تشکیل قرائت خانه ها را نیاز آموزش در مدارس دانست و ادامه داد: انتظار آموزش از مدارس بیش تر از نیازها و انتظارات مالی است.

سید رضا خاتم پور رسیدن به نتیجه ی مطلوب را ارزیابی های مکرر از فعالیت های آموزشی دانست و گفت: مدیران مدارس؛ خوب بودن را کافی ندانند بلکه رسیدن به سطح عالی را مد نظر خود قرار دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.