کد خبر : 4226
دیدگاه‌ها برای مدیران مدارس استرس کنکور را به مقطع ابتدایی وارد نکنند بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آذر 1393 - 16:19
-

مدیران مدارس استرس کنکور را به مقطع ابتدایی وارد نکنند

سبزواریان.کام: معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: مدیران مدارس استرس و نگرانی آزمون کنکور را به مقطع ابتدایی وارد نکنند. دکتر مرتضی بینش در جمع مدیران مدارس شاهد در آموزشگاه مهندس کیانوش استیری با بیان این مطلب افزود: با برگزاری مسابقات علمی مکرر، فرصت بازی و تفریح را از کودکان نگیریم.

sabedu014سبزواریان.کام: معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: مدیران مدارس استرس و نگرانی آزمون کنکور را به مقطع ابتدایی وارد نکنند.

دکتر مرتضی بینش در جمع مدیران مدارس شاهد در آموزشگاه مهندس کیانوش استیری با بیان این مطلب افزود: با برگزاری مسابقات علمی مکرر، فرصت بازی و تفریح را از کودکان نگیریم.

وی ادامه داد: اقتضای نیاز دانش آموزان در سن ابتدایی این است که علاوه بر آموزش، مهارت های زندگی را از طریق بازی و سرگرمی دریافت نماید.

این مسؤول ادامه داد: متأسفانه آزمون های مکرر باعث می شود تا فشارهای روحی و روانی بر دانش آموزان حاکم شود.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار تعیین روزهای امتحان بعد از هر تعطیلی را بزرگ ترین ضربه به دانش آموز بیان کرد و ادامه داد: متأسفانه این موضوع باعث می شود تا دانش آموز فرصت استفاده از تعطیلات خود را نداشته باشد.

وی تأکید کرد: مدیران مدارس حق ندارند بعد از روزهای تعطیل برای دانش آموزان برنامه ی امتحان قرار دهند.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار با غیر استاندارد خواندن آزمون های مکرر در مقطع ابتدایی تصریح کرد: تنها دو آزمون رسمی پایه های چهارم و ششم که در تاریخ های اول بهمن و دهم اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود، قابلیت اجرا در مدارس را خواهد داشت.

مرتضی بینش طبقه بندی دانش آموزان به صفات خوب و ضعیف را بزرگ ترین ضربه ی روانی به آن ها دانست و گفت: طبقه بندی دانش آموزان تأثیر مستقیم بر شخصیت آنان خواهد داشت.

وی در ادامه از مدارس خواست تا طرح های سرود مدرسه، شهید پ‍ژوهی و اجرای صبحگاه به زبان های رسمی دنیا از جمله زبان انگلیسی را اجرایی نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.