کد خبر : 29939
دیدگاه‌ها برای بارش‌های رگباری با احتمال آبگرفتگی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 - 10:21
-

بارش‌های رگباری با احتمال آبگرفتگی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق و احتمال آبگرفتگی برای روز سه‌شنبه هفته جاری در مناطق مختلف این استان پیش‌بینی شده است. آیدا فاروقی افزود: امروز نیز بارش‌های پراکنده باران در شمال غرب خراسان رضوی و فردا در مناطق جنوبی استان رخ خواهد داد. وی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق و احتمال آبگرفتگی برای روز سه‌شنبه هفته جاری در مناطق مختلف این استان پیش‌بینی شده است.

آیدا فاروقی افزود: امروز نیز بارش‌های پراکنده باران در شمال غرب خراسان رضوی و فردا در مناطق جنوبی استان رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: بارش باران طی ۲۴ ساعت گذشته در  ۶ شهرستان قوچان، سبزوار، نیشابور، مشهد، جغتای و درگز استان خراسان رضوی به میزان کمتر از یک میلیمتر گزارش شده است. 

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه روند افزایش دمای هوا در این استان تا روزهای پایانی هفته جاری  ادامه دارد گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۸ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به دیروز یک درجه افزایش دارد و تا روز سه‌شنبه هفته جاری به ۲۰ درجه خواهد رسید.

وی افزود: کمینه دمای هوای مشهد نیز طی این مدت بین ۲ تا پنج درجه سلسیوس در نوسان خواهد بود.

فاروقی ادامه داد: از روز چهارشنبه هفته جاری میانگین دمای هوای مشهد و استان خراسان رضوی نسبت به روز قبل پنج درجه کاهش می‌یابد و غلظت آلاینده‌های جوی در استان نیز رو به کاهش خواهد بود.

تربت‌حیدریه با کمینه دمای هوای یک درجه زیر صفر و درگز با بیشینه دمای هوای ۲۳ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان سرخس با سرعت ۷۹ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.