کد خبر : 7468
دیدگاه‌ها برای تصادف مرگبار تانکر سوخت و پراید در محور سبزوار- بردسکن بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 فروردین 1394 - 22:26
-

تصادف مرگبار تانکر سوخت و پراید در محور سبزوار- بردسکن

سبزواریان: معاون فنی و عملیات آتش نشانی شهرداری سبزوار گفت: تصادف یک دستگاه پراید با تانکر حامل سوخت و واژگونی تانکر در محور جاده سبزوار- بردسکن، یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، عباس معصومی صدر با اعلام اینکه این حادثه در ساعت ۵ و ۳۴ دقیقه صبح

سبزواریان: معاون فنی و عملیات آتش نشانی شهرداری سبزوار گفت: تصادف یک دستگاه پراید با تانکر حامل سوخت و واژگونی تانکر در محور جاده سبزوار- بردسکن، یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، عباس معصومی صدر با اعلام اینکه این حادثه در ساعت ۵ و ۳۴ دقیقه صبح رخ داده است، افزود: عملیات امداد و نجات برای این حادثه با اعزام گروه های نجات ایستگاه های شماره یک و دو سازمان پس از اعلان خبر آغاز شد.

وی افزود: با توجه به اینکه محموله این تانکر گازوئیل و در حال تخلیه شدن در جاده بود، علاوه بر اعزام گروه نجات ایستگاه شماره دو، خودرو سنگین ایستگاه شماره یک آتش نشانی نیز برای انجام عملیات و جلوگیری از خطر انفجار به محل حادثه اعزام شد.

معصومی تصریح کرد: در این حادثه که در کیلومتر ۱۵ محور جاده سبزوار- بردسکن به وقوع پیوست، یک نفر از سرنشینان خودرو پراید در دم جان باخت و رانندگان پراید و تانکر و یک نفر از سرنشینان خودرو پراید نیز مصدوم شدند.

معاون فنی و عملیات آتش نشانی شهرداری سبزوار علت حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.