کد خبر : 6126
دیدگاه‌ها برای حضور شهرداری سبزوار در چهارمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری ها بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اسفند 1393 - 18:16
-

حضور شهرداری سبزوار در چهارمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری ها

سبزواریان: شهرداری سبزوار در چهارمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری ها حضور یافت. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار به نقل از سازمان شهرداری ها، این نمایشگاه شنبه دوم اسفندماه با حضور دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور، مهندس خندان دل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، جمعی از شهرداران

سبزواریان: شهرداری سبزوار در چهارمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری ها حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار به نقل از سازمان شهرداری ها، این نمایشگاه شنبه دوم اسفندماه با حضور دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور، مهندس خندان دل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، جمعی از شهرداران و مدیران شرکتهای تولیدی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.

دکتر عبدالرضا رحمانی‌فضلی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه با اشاره به چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی جامع مدیریت شهری و حضور تولیدکنندگان داخلی در این نمایشگاه گفت: با همکاری شهرداری‌های سراسر کشور توانستیم این دوره از نمایشگاه مدیریت شهری را در حوزه‌های ماشین‌آلات و تجهیزات خدماتی با حضور حدود ۱۴۰ شرکت داخلی برگزار کنیم، قطعا در این نمایشگاه زمینه تبادل نظر میان تولیدکنندگان داخلی فراهم می‌شود.

وی تاکید کرد: شهرداری‌های کشور به عنوان مصرف‌کننده و شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه به عنوان تولیدکننده در این نمایشگاه می‌توانند تقاضای خود را اعلام و تولیدکنندگان نیز براساس این تقاضا تولیدات مورد نیاز را در داخل کشور فراهم کنند.

وزیر کشور ادامه داد: این نمایشگاه امکان انتخاب محصول، پایین آوردن قیمت‌ها و قبول سفارشات توسط این شرکت‌ها را قبول می‌کند و امیدواریم روند برگزاری نمایشگاه مدیریت شهری به گونه‌ای پیش رود که این نمایشگاه به مرکز بزرگ تبادل اندیشه و درخواست‌ها در حوزه ماشین‌آلات مورد نیاز مدیریت شهری تبدیل شود.

گفتنی است این نمایشگاه که با حضور بیش از ۳۰۰ شهرداری و سازمانهای وابسته، شرکتهای تولیدی فعال در عرصه مدیریت شهری و شرکتهای تعاونی دهیاری ها افتتاح شد، تا پنجم اسفندماه از ساعت ۹ تا ۱۶ پذیرای بازدیدکنندگان می باشد.

لازم به توضیح است در روز نخست نمایشگاه معاون پژوهشی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از غرفه شهرداری سبزوار بازدید و در جریان روند فعالیت های این شهرداری قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.