کد خبر : 8942
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 تیر 1394 - 14:46
-

دانشگاه حکیم پیشگام در تدوین سند توسعه شهرستان

سبزواریان: پیش نویس سند توسعه شهرستان سبزوار در حوزه ی آموزش و پژوهش تهیه گردید. جلسات مربوط به تدوین سند توسعه شهرستان سبزوار در حوزه ی آموزش و پژوهش؛ به ریاست دانشگاه حکیم سبزواری و در محل سالن کنفرانس این دانشگاه برگزار شد. روسای دانشگاه های سبزوار، رئیس اداره ی آموزش و پرورش و معاون

SONY DSCسبزواریان: پیش نویس سند توسعه شهرستان سبزوار در حوزه ی آموزش و پژوهش تهیه گردید.

جلسات مربوط به تدوین سند توسعه شهرستان سبزوار در حوزه ی آموزش و پژوهش؛ به ریاست دانشگاه حکیم سبزواری و در محل سالن کنفرانس این دانشگاه برگزار شد.

روسای دانشگاه های سبزوار، رئیس اداره ی آموزش و پرورش و معاون برنامه ریزی فرماندار ویژه شهرستان سبزوار در قالب کارگروه تدوین سند توسعه شهرستان در حوزه ی آموزش و پژوهش طی ۹ جلسه کاری به بررسی قابلیت ها، نقاط ضعف و قوت، فرصت ها و تهدیدهای پیش روی این حوزه پرداختند و بر اساس آن، اقدامات اجرایی پیشنهادی در حوزه ی آموزش و پژوهش مورد توافق قرار گرفت.

لازم به ذکر است؛ این پیش نویس پس از نهایی شدن توسط کمیته ی تلفیق به عنوان بخشی از سند توسعه شهرستان سبزوار، تعیین کننده ی برنامه های توسعه بخش پنج ساله آینده شهرستان خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ناشناس سه شنبه , ۲۳ تیر ۱۳۹۴ - ۵:۳۶

سلام
با توجه به منسوخ شدن و از رده خارج شدن برخی رشته ها و با عنایت به این که وزارت علوم هم در حال بازنگری در رشته های دانشگاهی است و گفته شده این طرح تا شهریور امسال تمام می شود؛ امیدواریم مسئولان دانشگاهی سبزوار به هوش باشند و بتوانند رشته علمی جدید جذب کنند تا سبزوار از چرخه علمی کشور عقب نیفتد.

نظرات بسته شده است.