کد خبر : 4229
دیدگاه‌ها برای درس پژوهی در هفته پژوهش اجرا می شود بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آذر 1393 - 16:41
-

درس پژوهی در هفته پژوهش اجرا می شود

سبزواریان.کام: معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار از اجرای درس پژوهی در هفته پژوهش خبر داد. مهندس حسن مهری در گفتگویی با بیان این مطلب افزود: هدف از اجرای این طرح توجه به مباحث درسی و نقد و بررسی مطالب ارائه شده در کتب خواهد بود. وی  هفته پژوهش

hasan-mehriسبزواریان.کام: معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار از اجرای درس پژوهی در هفته پژوهش خبر داد.

مهندس حسن مهری در گفتگویی با بیان این مطلب افزود: هدف از اجرای این طرح توجه به مباحث درسی و نقد و بررسی مطالب ارائه شده در کتب خواهد بود.

وی  هفته پژوهش را  از ۲۲ آذر تا ۲۹ آذر ماه بیان کرد و ادامه داد: برگزاری مسابقه ی پیامکی  و همچنین برگزاری مسابقه ی مقاله نویسی درحوزه های مختلف اداری از جمله ی دیگر برنامه ای این هفته خواهد بود.

این مسؤول  اجرای پژوهش به روز و آنلاین در مدارس برای دانش آموزان را یاد آور شد و گفت: با مشخص کردن یک روز کاری  در مدارسی که دارای اینترنت باشند این برنامه اجرا خواهد شد.

وی برگزاری همایش تجلیل از همکاران پژوهنده ومؤلف و صاحب اثر را یاد آور شد و ادامه داد: در این همایش نظرات و ایده های جدید  آن ها نیز در مورد پژوهش و تحقیق دریافت خواهد شد.

حسن مهری تقدیر از همکارانی که فعالیت اقدام پژوهی  انجام داه اند را یاد آور شد و ادامه داد: برگزاری جلسه ی سخنرانی و دعوت از سخنرانان مطرح از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

وی با اشاره به ارسال برخی موضوعات  برنامه پژوهشی پیشنهادی به مدارس تصریح کرد: مدارس با همکاری دانش آموزان و معلمان  نسبت به برگزاری مراسم در این هفته در قالب سخنرانی یا مسابقه ی علمی  نیز اقدام خواهند کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.