کد خبر : 29901
دیدگاه‌ها برای دمای خراسان رضوی ۱۰ درجه کاهش می‌یابد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آذر 1400 - 10:24
-

دمای خراسان رضوی ۱۰ درجه کاهش می‌یابد

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: میانگین دمای هوا در مناطق مختلف استان، همراه با بارش‌های برف و باران، تا روز چهارشنبه هفته جاری حدود ۱۰ درجه کاهش می‌یابد. مرتضی اثمری افزود: بیشینه دمای امروز مشهد ۱۴ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که تا فردا – دوشنبه – چهار درجه کاهش یافته و در

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: میانگین دمای هوا در مناطق مختلف استان، همراه با بارش‌های برف و باران، تا روز چهارشنبه هفته جاری حدود ۱۰ درجه کاهش می‌یابد.

مرتضی اثمری افزود: بیشینه دمای امروز مشهد ۱۴ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که تا فردا – دوشنبه – چهار درجه کاهش یافته و در روز سه‌شنبه به کمتر از ۵ درجه سلسیوس خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: کمینه دمای هوای مشهد دیشب یک درجه سلسیوس بود که با روند کاهشی خود برای سه‌شنبه شب به ۴ درجه زیر صفر می رسد.

وی بیان کرد: فعالیت سامانه بارشی که از عصر فردا، دوشنبه، در خراسان رضوی آغاز شده و بیشتر نیمه شمالی این استان را فرامی‌گیرد تا پایان وقت روز سه‌شنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت و به تدریج این سامانه از نوار شرقی خراسان رضوی خارج خواهد شد.

اثمری اظهار داشت: با ورود این سامانه بارش باران و برف همراه با کولاک برف در مناطق کوهستانی، کاهش دید و پدیده مه‌گرفتگی و افت قابل توجه دما برای استان پیش‌بینی شده است. 

قوچان با کمینه دمای ۵ درجه زیر صفر و خواف با بیشینه دمای ۱۷ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

در این مقطع زمانی بیشترین شدت وزش باد نیز در شهرستانهای سرخس و سبزوار با سرعت ۳۶ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.