کد خبر : 4153
دیدگاه‌ها برای سبحانی فر برای پیگیری مطالبات آموزش و پرورش، از مجلس استمداد طلبید بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آذر 1393 - 0:40
-

سبحانی فر برای پیگیری مطالبات آموزش و پرورش، از مجلس استمداد طلبید

سبزواریان.کام: نماینده ی مردم  شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی برای تسریع در اجرای نظام رتبه بندی معلمان از مجلس استمداد طلبید. پس از درخواست رمضانعلی سبحانی فر نماینده سبزوار از مجلس؛ تذکری کتبی از سوی هیأت رئیسه ی مجلس شورای اسلامی خطاب به معاون حقوقی  و امور مجلس

sobhanifarسبزواریان.کام: نماینده ی مردم  شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی برای تسریع در اجرای نظام رتبه بندی معلمان از مجلس استمداد طلبید.

پس از درخواست رمضانعلی سبحانی فر نماینده سبزوار از مجلس؛ تذکری کتبی از سوی هیأت رئیسه ی مجلس شورای اسلامی خطاب به معاون حقوقی  و امور مجلس  ارسال شد.

در پاسخ این نامه آمده است: برابر پیگیری به عمل آمده و گزارش اداره کل امور اداری و تشکیلات در خصوص طرح رتبه بندی معلمان، لایحه ینظام رتبه بندی معلمان  تهیه و جهت سیر مراحل نهایی به هیأت دولت ارائه شده است .

در این نامه آمده است: قطعاً بعد از تصویب هیأت دولت و پس از تأیید مجلس شورای اسلامی اجرایی خواهد شد.

همچنین بنا به درخواست آموزش و پرورش سبزوار مبنی بر  اختصاص اعتبار  برای خرید زمین آموزشگاه مقداد این شهر نیز نماینده ی سبزوار طی نامه ای آن را  به معاون حقوقی و امور مجلس اعلام کرد.

در پاسخ این نامه آمده است: با توجه به پیگیری های به عمل آمده و به استناد گزارش نوسازی و تجهیز مدارس کشور و با توجه به حکم قضایی تخلیه و قلع بنا توسط مالک عرصه در خواست اعتباری به مبلغ ۲میلیارد و ۵۸۰میلیون ریال جهت خرید از سوی اداره ی کل نوسازی و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی و اداره ی کل برنامه ریزی و بودجه بندی استانداری خراسان رضوی منعکس شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.