کد خبر : 2302
دیدگاه‌ها برای سبزوار آماده همکاری برای تحقق طرح تحول نظام سلامت است بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 7 شهریور 1393 - 16:19
-

سبزوار آماده همکاری برای تحقق طرح تحول نظام سلامت است

سبزواریان.کام: فرماندار سبزوار گفت: شهرستان سبزوار آماده همکاری برای تحقق طرح تحول نظام سلامت است. به گزارش خبرگزاری فارس، احمد برادران صبح امروز در مراسم تجلیل از پزشکان نمونه و داروسازان سبزواری با بیان اینکه تغییر نگاه دولت به مساله سلامت یک نگاه علمی و ویژه است، اظهار داشت: اجراکنندگان طرح تحول نظام سلامت باید

medical01سبزواریان.کام: فرماندار سبزوار گفت: شهرستان سبزوار آماده همکاری برای تحقق طرح تحول نظام سلامت است.

به گزارش خبرگزاری فارس، احمد برادران صبح امروز در مراسم تجلیل از پزشکان نمونه و داروسازان سبزواری با بیان اینکه تغییر نگاه دولت به مساله سلامت یک نگاه علمی و ویژه است، اظهار داشت: اجراکنندگان طرح تحول نظام سلامت باید در این حوزه دقت کافی داشته باشند که اجرای این طرح به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و فعال در حوزه پزشکی زیان وارد نکند.

وی با بیان اینکه توجه به بهداشت از وظایف مهم دولت‌هاست، اظهار داشت: در این زمینه دست‌اندرکاران باید تلاش کنند و یک هم‌افزایی با بخش خصوصی داشته باشند تا مراحل اجرای طرح به خوبی جلو رود.

نماینده عالی دولت در شهرستان سبزوار افزود: یکی از مهم‌ترین مسائلی که باید در زمینه طرح تحول نظام سلامت به آن توجه شود، بحث رعایت منشور حقوق بیمار، کارکنان بیمارستانی است که وظیفه حاکمیتی ما ایجاب می‌کند که به بعد اخلاق توجه زیادی صورت گیرد.

وی با اشاره به اصل ۲۸ قانون اساسی کشور در ارتباط با حقوق مردم و ملت گفت: خوشبختانه دولت لایحه خوبی را در این زمینه تنظیم کرده و به مجلس ارائه کرده است که مهم‌ترین محوریت آن بحث حقوق شهروندی است.

رئیس شورای تامین شهرستان سبزوار با اشاره به اینکه خانواده‌ها درصد بالایی از مراجعه به پزشکان را دارند، گفت: نباید با اجرای طرح تحول نظام سلامت از بخش‌های دیگر مانند بهداشت غافل شویم.

وی افزود: توجه به بهداشت و پیشگیری سبب کاهش هزینه‌های پرداختی از سوی مردم و هزینه‌های دولت در حوزه درمان می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.