کد خبر : 9818
دیدگاه‌ها برای سلامت نظام اداری به عنوان یکی از شاخصه های توسعه باید سرلوحه امور قرار گیرد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 شهریور 1394 - 11:06
-

سلامت نظام اداری به عنوان یکی از شاخصه های توسعه باید سرلوحه امور قرار گیرد

سبزواریان: سرپرست اداره کل امور اداری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سلامت نظام اداری به عنوان یکی از شاخصه های اصلی توسعه در هر جامعه باید سرلوحه امور قرار گیرد. محمدباقر شیخی سه شنبه شب در مراسم تجلیل از کارکنان نمونه دانشگاه حکیم سبزواری در این شهرستان افزود: باید با الگو سازی در راستای

hakimسبزواریان: سرپرست اداره کل امور اداری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سلامت نظام اداری به عنوان یکی از شاخصه های اصلی توسعه در هر جامعه باید سرلوحه امور قرار گیرد.

محمدباقر شیخی سه شنبه شب در مراسم تجلیل از کارکنان نمونه دانشگاه حکیم سبزواری در این شهرستان افزود: باید با الگو سازی در راستای معرفی و نهادینه کردن نظام سلامت اداری در جامعه تلاش کنیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بر الگو قراردادن این شهیدان تاکید کرد و گفت: وجدان کاری، تکریم ارباب رجوع، سخت کوشی و سلامت اداری از جمله مواردی است که این شهیدان به ما می آموزند.

شیخی با اشاره به سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در زمینه محورهای کلی نظام اداری اظهار کرد: اعتلای سلامت نظام اداری باید یکی از اهداف همه مدیران و کارکنان در کشور باشد.

وی با بیان اینکه به عنوان جامعه اسلامی درصدد برپایی دانشگاه اسلامی هستیم افزود: دانشگاه اسلامی دارای الزاماتی است که ریشه گرفته از نگاه مشترک همه گروههای دست اندرکار آن از دیدگاه توحیدی است.

وی ادامه داد: علم را بر مبنای توحید دیدن یکی از اهداف انقلاب اسلامی است که امیدواریم با همت و تلاش شاهد تحقق این مهم در جامعه باشیم.

وی همچنین با اشاره به توسعه مناسب دانشگاه حکیم سبزواری خطاب به کارکنان این دانشگاه گفت: همه شما در این پیشرفت ها سهیم هستید و تلاش و پشتکار شما موجب درخشش این دانشگاه شده است.

نماینده مردم شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: این حوزه انتخابیه با ۱۶ واحد دانشگاهی و ۳۰ هزار دانشجو به عنوان یک قطب دانشگاهی مطرح است.

محمدرضا محسنی ثانی با بیان اینکه یکی از مزیت مهم و امتیاز برجسته سبزوار دانشگاهی بودن آن است افزود: محوری ترین زیرساخت نیروی انسانی است که این زیرساخت می تواند منجر به توسعه همه جانبه شود.

وی با اشاره به توان و ظرفیت های سبزوار اظهار کرد: نیروی انسانی متخصص و متعهد، شهرک های صنعتی با ۲۴۰ واحد صنعتی عمده، خط پرقدرت گاز، پل های ارتباط هوایی، آزادراه و بزرگراه از مهمترین زیرساخت ها در این شهرستان هستند.

وی ادامه داد: تامین زیرساخت ها مشوقی است برای سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری در این خطه را دارند.

دیگر نماینده مردم شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: نیروی انسانی به عنوان سرمایه هر کشور و شاخص توسعه دارای اهمیتی انکار ناپذیر در جامعه است.

رمضانعلی سبحانی فر افزود: نیروی انسانی زیرساخت همه بخش های جامعه را فراهم می کند و اگر جاده، راه آهن و امثال آن به عنوان زیرساخت مطرح است به دست توانای انسان ساخته می شود.

وی همچنین توفیقات هر سازمان را منوط به تلاش کارکنان آن دانست و اظهار کرد: تجلیل از کارمند، حفظ کرامت کارمند، توجه به معیشت و رفع تبعیض های ناروا در طول خدمت کارمند ضروری است.

رییس دانشگاه حکیم سبزواری نیز منابع انسانی سازمان را مهمترین عامل توسعه و اقتدار جامعه عنوان کرد و افزود: باید کارکنان هر سازمان را به عنوان سرمایه های عظیم جامعه تکریم کنیم.

جواد حدادنیا با قدردانی از تلاش کارکنان این دانشگاه افزود: تولید دانشگاه، منابع انسانی است و در برابر افرادی که انسان سازی را در دستور کار خود قرار می دهند، سر تعظیم فرود می آوریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.